{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
553 visninger | Oprettet:

Køb af alarm? {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer at købe en alarm. Jeg har søgt på tidligere tråde, men vil gerne have lidt hjælp.

Jeg vil benytte alarmen til, når jeg er ude i byen med min mc. På cafe, i biffen osv. Om natten er den låst inde i en gård.

Der behøver ikke at være gps i, men jeg vil gerne have en fjernbetjening, der alarmerer mig, hvis nogen sætter sig på eller piller ved kværnen. Og som giver lyd fra kværnen, så folk forsvinder, gerne med en advarsels tone først.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af alarm?
  • #1   24. jul 2007 syntes jeg så en havde en spyball til salg.....

    havde sådan en på min cbr 1100xx..meget tilfreds.. larmede Ad h...... til når den gik igang


  • #2   24. jul 2007 Kan kun anbefale Scorpio! Virker ganske fint, synes jeg!

  • #3   24. jul 2007 Bare der er en alarm på.....
    Jeg tro det vil få de fleste til at smutte. Og dem der ikke gør - dem kan man ikke holde væk og så du har 10 alarmer og låse på. Så skal de nok stjæle den. Men det er de pro-tyve.....Dem er der ikke mange af. og de går nok også efter noget dyrt og unikt.

    Synes det er en god ide du får en alarm på. Jeg kan kun anbefale spyball..... De andre kender jeg ikke meget til. Men spyball virker fint.


  • #4   24. jul 2007 Jeg har købr en skivebremse lå med alarm i, på tilbud hos louis.
    Men jeg vil som sagt gerne have en fjernbetjening.
    Hvor kan man købe spyball?


  • #5   24. jul 2007 Jeg har også den nye Abus Granit Detecto med indbygget alarm. Den hyler med 100 db og fungere således, når den låses fast aktiveres alarmen, som høres med et højt bip! Derefter må alarmen ikke blive pillet ved, bliver den det hyler den i 15 sekunder hvorefter den reseter sig selv og igen vil hyle hvis der fortsat blive pillet ved den. Den fungere rigtig godt, men er som Thomas V siger ret tung af en skivelås at være. Tilgengæld får du alarm + skivelås til 1100 kr... 120 euro (ca. 900 kr.) hvis du har modet på at tage til Hein Gericke som jeg gjorde smiley

  • #10   24. jul 2007 Jeg har købt den store Scorpio... ganske udemærket tilfreds... og så leveres den med plug n' play ledningsnet til de fleste nyere maskiner... så slipper du for at klippe. Jeg klarede installation inkl. at skille cyklen ad og samle den igen, på 1 time... smiley

Kommentér på:
Køb af alarm?

Annonce