{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jetkit
  • #1   26. jul 2007 Ja det kan godt fået til din cykel smiley

    Det skulle give nogle kræfter i mellemområdet men ikke noget i toppen. Et jetkit koster ca. 1500kr.

    Var jeg dig lod jeg være da man ikke får så meget for pengene. Ellers kan du købe mit ;P


  • #2   27. jul 2007 Min er godt nok uden Exup, og hvis den havde exup ventilen, så havde jeg pillet den af alligevel...
    Jetkit har hjulpet meget på min motorgang. Meget kraftigere, samt jævnere optræk. Man kan tydeligt mærke det i de højere gear når man kører i lave RPM og så bare lukker op for gassen... Jeg synes ikke mine penge er spildt, men nu købte jeg det også billigere smiley


  • #3   27. jul 2007 Skal siges at jeg også kører uden exup ventilen og har ikke prøvet at køre uden jetkit og uden exupventil på samme tid.

  • #4   27. jul 2007 Karburatorene er de såkaldte vacuum karburatore. Luftfilterhuset er bygget på en måde så vacuumet virker optimalt, og det er Exup ventilen med til at hjælpe på i den anden ende (har jeg læst i hvert fald)
    Der skulle ikke ske det store ved at smide clamp-on filtre på i stedet for luftfilterhuset, ELLER i stedet fjerne exupventilen.. Men hvis man fjerner både exup, og luftfilterhus, så kan det øge effekten enten i bundtrækket, eller i toppen. Men det bliver med modsat effekt i det modsatte område...
    Lyder det indviklet ?? hehe...

    Enten:
    Godt optræk ved høje RPM - Mindre godt optræk i bunden.

    eller

    Godt optræk ved lave RPM - Mindre godt optræk ved højre RPM

    I stedet for "Mindre godt", kunne jeg godt have skrevet "en smule uren motorgang", men ikke meget..

    Jeg har hverken Exup ventil eller luftfilterhus i min.. Jeg kører med åben udstødning og Clamp-on filtre og så er karburatorene dyset så den rykker i det den høje ender... Til gengæld går den lidt ujævnt i tomgang og RPM under de 2500-3000.... Men det er ikke meget i forhold til hvad det har givet i den anden ende... Så jeg er tilfreds smiley


  • #5   27. jul 2007 -Boxe- Hvad har din cykel fået på baghjulet ved det?

  • #6   27. jul 2007 Har ingen ide.. Den dag den skulle testes, røg koblingen på den.. Så den fedtede hver gang den fik fuld skrue på dyno'en... Vi ville aldrig kunne få et tal at gå efter så vi droppede det efter en 20 minutters forsøg...

  • #7   28. jul 2007 hej
    mange tak for jeres ord, jeg tror jeg vil prøve og arbejde lidt i det


Kommentér på:
jetkit

Annonce