6.359 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Timepris på mekanikere? Timepris på mekanikere?

Hej, om end jeg kun kortvarigt har haft mc, intet pap endnu - ja så har mcén været på værksted nu to gange.

Her er det så at det "slår mig", at timeprisen for en Mc-mekaniker(den jeg bruger) måske er lidt høj?
Han tager 295- kr i timen + mons. Dvs knap 400 kr i timnen. Som offentlig ansat synes jeg skisme det er meget godt....
Hvad er jeres erfaringer på mekanikerens arbejdsløn?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Timepris på mekanikere?
  • #1   27. jul 2007 det er ikke uhørt, det er noget nær det samme som i thisted

• #2   27. jul 2007 Det er sgu da det halve af hvad det koster på et bilværksted!

• #3   27. jul 2007 Det er helt normalt. Ofte er den højere.

Sæt dig lige ned og undersøg, hvad bilværksteder vil have:-)

• #4   27. jul 2007 nu er det jo ikke fordi at de 295.- +moms går til mekanikeren. prisen er meget normalt hvis man skal have en service. Hvis man regner på det så tror jeg også at det koster ca det samme for det offentlige at have dig til at rende rundt. Husk på at ud af de penge skal der betales, husleje, værktøj, løn til kontoret, kontorartikler, reklamer, osv

• #5   27. jul 2007 Og FORSIKRING og FERIEPENGE og SYGEDAGPENGE og EVT GARANTIREKLAMATIONER og VANDAFGIFT og KAFFE osv.......
    Nej 295 + m er vist en meget billig pris ,men ud over det så hvis du allerede nu er blevet forskrækket over prisen og endnu ikke har dit mc kort , så overvej det lige en gang mere mester , ved du jvad RESERVEDELENE til mc koster.?? Ved du hvad FORSIKRINGEN koster ..?? smiley Jeg syntes faktsik næsten at 295+ m er alt for billigt for den mekanikker..... er han mekanikker eller er han selvlært mure fra Polen....he.he

• #6   27. jul 2007 for noget tid siden talte jeg med en dude, som sad og brokkede sig over at timeprisen på hans værksted var vildt dyr (samme pris som trådstarteren skriver om) og at reserdele var lige så dyrt. Efter at forgæves at prøve at forklare ham hvordan det virklig hang sammen, så sagde jeg kort og godt til ham at hvis han mente at det var dyrt. Så havde han ikke råd til at have denne type bil, måske han skulle købe sig en billigere... Dam han blev sur, det stod hans ære for nært.

• #7   27. jul 2007 Det vil jeg vil jeg give Kim L ret, men det er vel ude på landet du bor...? For her i kbh er det meget normalt med mellem 400kr og 480kr i timen, ex moms...

• #9   27. jul 2007 det værksted ville at gerne bruge , det er squ da billigt. jeg står ikke ud af sengen for en sådan timepris

• #10   27. jul 2007 den billigste autoriserede jeg kender tager ca 400 + moms.

• #11   27. jul 2007 Synes da nok det er ganske billigt, prøv og hør et autoriseret bilværksted i kbh hvad de tager så falder du ned af stolen.. smiley

• #12   27. jul 2007 mener jeg kan huske at prisen på et 20.000 km eftersyn, da jeg arbejdede på toyota i ca 94-96 på en normal corolla, lå på 17XX kr, og det var sat til 2½ time, dvs ca 700 incl moms, og det er altså over 10 år siden..

• #13   27. jul 2007 Hej igen.

Jeg har til huse i Aalborg - nærmere bestemt Nørresundby. Dem der kommer fra København vil måske nok kalde det "på landet", men som jyde er Aalborg en by af rimelig format - er den ikke også Danmakrs 4 største by?(geografi er ikke min stærkeste side)

Vedr. bil-mekanikere, så lyder det da til, at I ikke har fundet den rigtige mekaniker! Naturligvis har jeg set prisen på et autoriseret bilværksted - fiat, citroen og der´er timeprisen ligeldes omkring de 400 kr i timen inklusiv momsen. - Hvis man så bevæger sig lidt uden for Aalborg - som jeg gør, så kan det lykkes at findes en "hvid" mekaniker som har en timepris under 400 kr inklusion moms. Min bilmekaniker tager 300 kr i timen på regning. Ingen Uganda-dollers her.

Summasumarum var meningen med indlægget at høre, om nogen skulle være så heldige at havde fundet en mekaniker som skulle være billigere, men det lader til, at jeg har skudt papegøjen i første hug, så det er jo heldigt nok. Tak for hjælpen.

• #14   27. jul 2007 Jeg fatter slet ikke at det kan lade sig gøre at prisen ikke er mere end 295 plus moms. I den branche jeg er i er timepriser på +1500 ikke ualmindelige for konsulenter og lønninger på +300kr/time også normalen. Måske er det bare jer offentlige ansatte der er underbetalte smiley

• #15   27. jul 2007 Min kammi arbejder på BMW og de tager 1000 kr + moms i timen... Psyko!

• #16   27. jul 2007 det ikke dyrt.. som alle andre siger er normalen over 300 kr og det er også mine erfaringer

• #17   27. jul 2007 oK, JEG TROR han har forstået det. smiley

Til topic. 400,- er rigtig billigt. smiley

• #19   21. feb 2017 @Peter W
    Se datoen for tråden - den er næsten 10 år gammel...

• #20   23. feb 2017 4 år siden vi har hørt fra ham , måske er han kørt til Polen smiley

Kommentér på:
Timepris på mekanikere?

Annonce