{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
753 visninger | Oprettet:

Alarm {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har været så heldig at få mig mig en suzuki gsxr 750 k7. Jeg er ihvertfald rigtig glad og det samme vil eventuelle tyveknægte også være. Så derfor mit spg er så hvilken alarm i ville anbefale. Jeg bor i et lidt råddent sted og derfor vil jeg være tryg ved at den bare står udenfor.

Jeg søger noget som bare skal larme ad helvedes til samt at den skal være meget følsom ved bare den mindste berøring. Jeg har allerede købt låse til men det tror jeg ikke er nok.

Så derfor mit spg. Hvad vil i anbefale og kender i til hjemmesider hvor man kan se hvad de har ?

Pft


Kommentarer på:  Alarm
  • #1   25. mar 2019 Min erfaring med alarm er, at hvis den går i gang, så har den kun virkning hvis du selv kan høre den. Alle andre er ligeglade og trætte af alt den støj din cykel laver.
    Pas på med at få en der er så følsom, at den går i gang når vinden rusker lidt i cyklen.


  • Christian W
    Christian W Tilmeldt:
    feb 2018

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 13
    #3   25. mar 2019 Tror du bliver voldsom træt af en alt for følsom alarm. Du er muligvis ude i noget med en rumsensor/radarsensor. Dog ved jeg ikke hvordan sådan en ville være på en mc da jeg tror der er for meget "støj". Den laver jo en "kugle" rundt om mc'en og alt der kommer inden for den kugle vil sætte alarmen igang. Det er dog noget man skal vide en del om for at kunne montere da 99% af alle mc alarmer kun er med shocksensor smiley

  • #4   25. mar 2019 Jeg har kun erfaring med Abus' kombinerede skivebremse-kædelås. Den syntes jeg fungerede ret godt. Følsom nok til at gå i gang ved den mindste Reelle bevægelse men ikke så følsom, at den ville gå i gang pga. vinden i et overtræk. Der kan kæden også vikles om fælgen. Går den i gang hele tiden, skal du nok regne med irriterede naboer, og er de så den forkerte type, kunne de måske finde på at sparke til den og vælte den i irritation.

  • #5   25. mar 2019 Tak for alle jeres svar. Sagen er at jeg stadig vil have en alarm på. Jeg er dog kommet til den konklusion, at jeg nok ikke skal have en der er så følsom.

    Så mit spg er så hvilken alarm kan anbefales ? Der er så mange at vælge imellem


  • #6   25. mar 2019 klistermærke hvor der står en eller anden berygtet klubs ejendom

  • #7   26. mar 2019 God ide. Men jeg tror ikke den berygtede klub vil blive så glad for det

Kommentér på:
Alarm

Annonce