{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
444 visninger | Oprettet:

Powercomander/standard udstødning {{forumTopicSubject}}

Da jeg skal køre i Østrig med min mc, og de jo har nogen meget strenge støj krav, tænkte jeg om der er nogen der ved! om jeg bare kan skifte men udstødning ud til den originale (med kat) uden at sku lave om på programmet i powercomanderen??? Den er kørt ind med KN filter, G-Pack, og Yoshimura udsødning..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Powercomander/standard udstødning
  • #1   28. jul 2007 Jeg ville ikke anbefale det! Men hvorfor dog skifte udstødning? Jeg har da kørt med bulderpotte i Østrig forbi mange en Gendarmer uden de løftede et øjenbryn. Jeg vil vove at påstå, at det er spild af tid og penge at skifte udstødning og få den mappet om og tilbage igen når man kommer hjem...

REBEL2THEBONE

• #2   28. jul 2007 Jeg har ikke prøvet at køre der nede før, og har bare hørt at de går meget op i det, og da den snakker en del, tænkte jeg at hvis jeg ku skifte den uden det store bøvl, så ville jeg heller det en at stå et sted og få beked på at jeg ikke må køre længere før den er lovlig...

• #3   28. jul 2007 >Lento Violento<

Ja det lyder nemt, og det er jo derfor den usb 3 er smart, men er en pc tumpe og tør ikke prøve noget der kan smadre min mc, hvis jeg gør noget forkert..

• #4   28. jul 2007 Jakob [ Horsens] M

Tror nu ikk de tager udstødning... Så er det jo først den larmer

• #5   28. jul 2007 Anders... Ved ikke om de gør det i ØStrig, men ved at de gør det i Tyskland! Så det dit problem at komme videre.... og ja du skal også selv skrue den af ;P Men hey..... De skal da fange mig først!!! *GG*

Kommentér på:
Powercomander/standard udstødning

Annonce