Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Polering af aluminium
  • #1   1. apr 2019 Det ligner det er lakkeret med klarlak. Så er det intet at gøre. Jo skralde alt maling af.

• #2   1. apr 2019 Hvis du skal have lakken af, kan du med fordel sende den til mig eller komme forbi med den, så smider jeg den i ultralyden.
    Her kan jeg Fjerne lakken. og det anløbne ir. så det er klar med en rå overflade til polering. Dette skader ikke resten af emnet. Det fjerner bare iren, så det ikke er det man polere i eller maler på. smiley

• #4   1. apr 2019 Nitro mors, jem og fix. Kan klare det.

• #5   1. apr 2019 "vidundermidler" findes ikke, heller ikke til det her! Den eneste måde er at gøre det rigtigt fra starten, Autosol og lignende bliver du aldrig færdig/tilfreds med! Så enten lader du en professionel om det, eller også anskaffer du dig lidt udstyr til at gøre det selv, hvis det ikke er mere, kan en alm. bænksliber til 300 kr. godt klare det smiley Og så vidt jeg husker, er der faktisk en god beskrivelse her?

https://www.vcfyn.dk/shop/wiro-polerartikler-7s1.html

• #6   1. apr 2019 Bænksliber på klarlak.??? Den har jeg nu aldrig hørt om smiley smiley

• #7   1. apr 2019 #6 Næ, det har du sikkert ikke, men der findes enormt meget at du aldrig har hørt om smiley Nu tænkte jeg på at man ikke behøver en maskine til xxx tusinde for at klare en lille opgave, og vupti, her kommer bænksliberen ind! Og med de rigtige polerskiver, klarer den med tålmodighed også lak, bedre end nitro mors, om du har en aftale med den lokale jem&fix aner jeg ikke, men det er sgu da smart hvis du kan få en flok halvretarderede tosser til at gnubbe løs for dig, respekt mester smiley smiley

• #8   1. apr 2019 Det må være en røver historie en mand har bildt dig ind på din nærmeste bodega.. smiley

• #9   1. apr 2019 Der er den professionelle løsning (min) og så er der jeres.

• #10   2. apr 2019 #9 Så du kan altså polere med ultralyd, spændene, er det noget du gør tit, måske ligefrem i søvne? Jeg kunne så godt mistænke dig for at drømme smiley

• #11   2. apr 2019 Slibning og Knofedt til at fjerne lak og til at polere op igen, har virket i 100 år - NB! Kræver tålmodighed og forsigtighed.

• Andrzej S
    Andrzej S Tilmeldt:
    apr 2009

Følgere: 1 MC-er: 1 Svar: 164
    #12   5. apr 2019 #6
    Faktisk bruger man bænksliber med plastbørste til at fjerne malingen og børste overfladen. Afhængigt af børstens ruhed kan man få silkemat finish på. Herfra kan man polere emnet til spejlblank med filtskive og flonel skive og eloksere bagefter så vil overfladen være forseglet og syrefast. Det kan ikke tåle 2 ting efter eloksering: kaustisk soda og ridser der åbner overfladen. Jeg har slibe/polerebænken og alle skiver til det så kan du lave det selv hvis du kommer forbi København.

Kommentér på:
Polering af aluminium

Annonce