{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
884 visninger | Oprettet:

Peter H
Peter H
Tilmeldt:
21. jul 2007
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 53

Yamaha YZF-R6 og 165 cm høj? {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg havde jo egentlig tænkt mig at købe noget SV650S, SV1000S eller GSX-R600, men så så jeg, at man kan få en R6'er til fornuftige penge!

Jeg er kun 165 cm høj... nogen der har erfaringer med størrelsen af sådan en?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yamaha YZF-R6 og 165 cm høj?
  • #1   29. jul 2007 alle cykler kan jo sænkes men det bedste er at tage ud og prøve de modeller man overvejer

    hvis du mangler en dragt har jeg en del dragt i din str kom til at bestille den for lille:(


  • #2   29. jul 2007 Tror du får rimelig svært ved at nå jorden på begge sider af cyklen, har en veninde på ca den højde som prøvede min, hun kunne ikke nå jorden i begge sider = umuligt at eje sådan en maskine. Ellers skal den som tidligere sagt sænkes, men hvor fedt er det lige? smiley

    /Kristoffer


  • Peter H
    Peter H Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 53
    #3   29. jul 2007 Jeg kommer aldrig til at kunne nå begge sider, med flad fod i hvert fald... Men hvis hun slet ikke kunne nå med tåspidserne heller, så tror jeg at jeg dropper den smiley

    Synes også bedre om GSX-R600 anyway smiley


  • #4   29. jul 2007 Kommer an på længden af dine ben osv..
    Tag ud og prøve den,

    jeg har købt en thundercat som er stor og tung, men sidder godt på den og kan fint styre den. Dog har jeg problemer med at bakke når det går lidt opad.. *g*
    Jeg var ellers sikker på den var alt alt for stor..

    God fornøjelse
    ps. jeg er selv 165 cm høj


  • #5   29. jul 2007 Peter det lyder fornuftigt, da det jo ikke er helt så nemt at holde balancen på sådan en i stillestand hvis man ik kan nå jorden smiley

    Er sådan en suzuki gsxr 600 lavere?

    /Mvh Kristoffer Geisler


  • #6   29. jul 2007 ifølge MC revyen er sædehøjden hhv. 820 for R6 og 830 mm for GSXR, så det vinder du nok ikke noget på.
    Det er vel bare at komme afsted og prøve en, den kan sagtes sænkes uden det gør alt for meget ved køreegenskaberne hvis det er et problem med ballancen.


  • #7   29. jul 2007 Du skal jo ikke trække rundt med den, derfor vil jeg mene det er ligegyldigt om du kan nå med begge fødder. Du skal selvfølgelig kunne holde stille i kryds osv. men det lærer man jo..

Kommentér på:
Yamaha YZF-R6 og 165 cm høj?

Annonce