{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
749 visninger | Oprettet:

MC revyen {{forumTopicSubject}}

Hej derude...!
Jeg skal til at investerer i ny MC. Jeg bruger derfor enorme mængder tid på nettet for at finde test, anmeldelser og liggende af de forskellige modeller. Jeg mangler dog et overblik, som det MC-revyen kan gi mig. Er der nogen af jer, som har et fungerende link til mc-revyen eller som har det på fil og vil sende det vil jeg være meget taknemlig.
Det er sportsmaskiner i tiden 92' - 98' der har min interesse.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MC revyen
  • #1   29. maj 2004 Hej Rasmus.
    Hvis du går ind og søger på google ''mc revyen'' så kan du går ind under Gentofte bibliotek. Du skal bare være oprettet som bruger, før du kan bruge mc revyen elektronisk. OBS du kan kun bruge siderne, hvis du logger ind fra en computer på et bibliotek. Det er vist af hensyn til rettigheder.

    Hilsen TH


  • #2   29. maj 2004 Hej Tommy.
    Tak for dit svar! Det var lidt for at undgå, at skulle sidde på biblioteket... men det kunne du jo ikke vide!


  • #3   29. maj 2004 Yes yes. Det er så iorden. Jeg havde engang fra årgang 1975-2000 på cd-rom, men jeg tror desværre at der er en der har lånt uden at aflevere dem tilbage. ØV. Hvis jeg kan finde dem eller finde frem til dem så skriver jeg lige igen.
    Hilsen TH


  • #4   29. maj 2004 Det lyder cool. Hvis andre kan hjælpe så giv lyd....!

  • #5   30. maj 2004 Hej Rasmus
    Hvor i verden bor du. Jeg bor i Ikast og kan hjælpe dig; men er ikke meget for det her igennem så mon ikke vi kan finde ud af noget. bjarne.klit@pc.dk
    MVH
    Bjarne Klit


Kommentér på:
MC revyen

Annonce