{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.745 visninger | Oprettet:

Køreprøve Espergærde/kvistgård {{forumTopicSubject}}

Jeg skal til mc køreprøve i Espergærde/kvistgård sådan relativt snart.

Vi har kørt i Kbh, så jeg kender slet ikke området. Vil tage en tur derop i bil, og køre lidt rundt deroppe. Det kan jo ikke skade at sundere terrænet.

Er der nogen her som har været til køreprøve deroppe, og evt. kan anbefale hvilke steder man lige skal tjekke ud? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køreprøve Espergærde/kvistgård
  • #1   11. apr 2019 færdselsloven er da den samme over hele landet og det skulle så være ligemeget hvor du tager din prøve, så hvis du føler dig usikker på noget bør du nok heller tage en snak med din kører lære om det du er usikker på.

    Held og lykke med prøven


  • #2   11. apr 2019 Jeg har kørt bil i mange år, og er ikke usikker på noget. Men som sagt skader det jo ikke at tjekke stedet ud. smiley

  • #3   11. apr 2019 Omvendt så se det som en fordel at du ikke kommer ud på en rute som du er vant til at køre. Så du kun skal forholde dig til sagkyndiges instrukser smiley

    Min køreprøve foregik også i en by jeg ikke er kendt i og det gik helt som det skulle, det er jo din kørsel han vurderer og du skal nok få at vide hvor turen går hen smiley


  • #4   11. apr 2019 Jeg ville også tage der op og se på tavler, div. kryds og evt. højrevigepligt.


  • #5   11. apr 2019 Ja man kan jo lige så godt forberede sig, i det omfang der nu er muligt.

  • #6   11. apr 2019 Ja, det vil være en god ide. Det er 600 kr. der er i spil`` Og politiet kan god lide hvis man har gjort sit ``hjemme arbejde ordenligt.


  • #7   11. apr 2019 600 kan ikke gøre det. Det er 600 til politiet plus 1600 for bane halløj. Så det er dyrt at dumpe.

  • #8   12. apr 2019 Lad være at køre rundt og tænke på hvor svine dyrt det er at dumpe og at prøvesagkyndige ligner en der ikke har fået noget længe osv... for så skal du nok dumme dig og dumpe..
    bare kør den tur, kør der hen hvor han vil have dig, husk selvfølgelig orientering og tegngivning og sig så bare til dig selv at nu får det sku et skud og går den ikke første gang så må du bare op en gang til smiley

    -det synes jeg altså plejer at give den ro på du behøver for at skøjte lige igennem det hele og bestå -det giver pote at virke rolig og vise at du har styr på det du har gang i! Og laver du en eller anden dum lille ting så er det bare “fuck det” og videre i teksten smiley


  • #9   13. apr 2019 Den store rundkørsel i Helsingør..
    https://youtu.be/nxaCmKLNoyI

    Husk også der er store bredde veje i området hvor der er 50 kmt og skiltningen i 50 zonen er ikke optimal....så hold øje med byskilte ind og ud af 50 zone..det kan du også se i starten af videoen ...(Bred vej og ingen skiltning og høj kantsten)
    Tæt på køreanlæget er der en lille by med jernbaneoverskæring og mange vej chikaner....HUSK at kigge dig over skulderen ved hver chikane da du faktisk skifter vognbane ved disse chikaner....og ved jernbaneoverskæringen skal du selvfølgelig ned i fart selvom det er 50 zone....held og lykke mester


  • #10   13. apr 2019 Her er Lidt info om mc kontrol tjek før køreprøven starter....skriv eventuelt lidt stikord i din håndflade....undgå high five med sagkyndige smiley
    https://youtu.be/QtozImyMPK0


  • #11   13. apr 2019 Fedt, det er gode guldkorn du kommer med der! smiley Mange tak.

Kommentér på:
Køreprøve Espergærde/kvistgård

Annonce