{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.246 visninger | Oprettet:

Almax kæde {{forumTopicSubject}}

Halløj

Tror jeg har haft den mest underlige samtale

For ca 2 uger siden skrev jeg til Almax kæder i England at jeg gerne vil bestille en kæde hos dem. Jeg fik derefter svar og et spørgsmål om hvad præcis model jeg gerne vil købe.

Jeg skrev så efterfølgende at jeg gerne vil have en af deres kæder i 22 mm i str 1,5. Derefter var der ingen svar tilbage fra dem. Jeg besluttede derfor selv at ringe og rykke dem. Jeg fik så fat i en irer (tror jeg det var) og hvis jeg ikke vidste bedre så ville jeg have troet at det var selveste conor mcgregor jeg havde fat. Aldrig har jeg hørt en brite bande og svovle så meget som han gjorde.

Nå men. Jeg fortalte ham hvad jeg havde brug for og her sagde han at det både ville dyrt og kæden ville være for kort. Han spurgte ind til hvilken MC jeg havde og hvad jeg skulle bruge den til, samt om jeg ville vikle den rundt om noget andet en MC.

Derefter sagde han, at han ikke turde og sælge den til mig af frygt for at jeg sender den retur, fordi han mente at den ville være for kort. Derefter gav han en lang tale om Englands tilstand og politikken der blev ført der. Jeg fattede ikke det helt store hvad han sagde det meste af tiden (irsk er sgu ikke helt nemt at forstå når der bliver talt hurtigt)

Nå men det endte med at han ville have mig til at måle rundt om lygtepælen og afstanden til MC

Det virkede som om at han ikke rigtig gad mig som kunde hvilket jeg ikke forstår da jeg hverken har brokket mig eller sagt noget forkert.

Så spg. Er nu hvor man så kan købe en 22 mm kæde. I dk kan man åbenbart ikke og den nedenstående hjemmeside er der udsolgt fra

https://securityforbikes.com/proddetail.php?prod=P22RL-x.x-RoundLock

Mvh
Cesav


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Almax kæde
Kommentér på:
Almax kæde

Annonce