{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Reflekser på Arai hjelm?
  • #1   1. aug 2007 brug fingrene og ingen opløsningsmidler !

• #2   1. aug 2007 Jeg mener, det nemmeste er at varme det af. Evt. med en varmepistol eller føntørrer. Så bliver folien blød og er nemmere at fjerne... Men pas på, det gør nuller-naller at brænde fingerne... smiley Evt. limrester kan fjernes med presol eller renset benzin.

• #3   1. aug 2007 for alt i verden ikke brug varmepistol.. jeg brugte engang en til at fjerne klistermærke på en kåbedel.. og tror du så ikke at den boblede op? men madolie er rigtigt godt til at få mærket til at slippe.. så prøv det..

• #4   1. aug 2007 Man skal endelig heller ikke bruge for meget varme!!! Jeg arbejder i et skiltefirma, hvor vi bla. fjerner gamle foliedekorationer m/ varmepistol på biler osv. Og jeg har da også selv fjernet stafferinger på den gamle kåbe og en gammel styrthjelm - helt uden problemer. Men jeg skal naturligvis ikke kunne om lige præcis den hjelm kan tåle det. Jeg beklager hvis jeg har givet en forkert oplysning.:-)

• #5   1. aug 2007 Nu har jeg siddet og pillet det ene af med neglene, det tog en time eller sådan noget... så nu magler jeg bare de to på siderne, men mine fingre er totalt møre nu... hehe Jeg kan måske fjerne et mere imorgen, mine fingre skal lige sunde sig... :oD Fandan tage ham der har sat dem på... Ja det er en Hjelm til 5 k, så jeg vil helst ikke ridse den...

Kommentér på:
Reflekser på Arai hjelm?

Annonce