876 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Schuberth SC10U kan ikke fange SRC Pro system Schuberth SC10U kan ikke fange SRC Pro system

Jeg er ny på området, og har ikke brugt det før, min kone er begyndt at køre igen og har købt en lettere brugt hjem med et SRC Pro system i, så jeg har nu købt en ny hjelm med et SC10U system med blind tillid til at det da kunne tale sammen ?? det kan det så tilsyneladende ikke, eller kan det? Nogen der kan hjælpe?
Hånden på hjertet, jeg er ikke gadget freak og troede faktisk alt kunne tale med alt, men jeg er da blevet klogere, og fattigere ????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.
  • Måske defekt kabel i loftet - tjek og reparer 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Schuberth SC10U kan ikke fange SRC Pro system
  • #3   5. maj 2019 Schuberth SRC kan kun tale med deres eget system, og det er simpelthen for dårligt når man tænker på hvad det koster. Har prøvet det, men kører nu med Intherphone sport. Det duer.

• #4   5. maj 2019 Ser ud til Erik`s link virker, nu skal jeg bare have proppet hjelmen på hovedet af konen når hun kommer hjem så det kan testes, tak for hjælpen smiley
    Så en update, på Sena sættet skal der søges efter universal intercom og på Cardo (SRC) skal der søges på parring med en telefon smiley

• #6   6. maj 2019 Det virkede fint, vi kan stadig tale sammen på 4-500 meters afstand, men når den ene drejer ned af en vej og der er huse imellem kniber det.
    Og Erik jeg er glad for din hjælp, og tro mig, jeg havde googlet det før jeg spurgte på mcg, men jeg er nok ikke så dygtig som dig, og din overlegne tone klæder ikke dit indlæg!

Kommentér på:
Schuberth SC10U kan ikke fange SRC Pro system

Annonce