1.686 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Lædertøj fra T-Hansen? Lædertøj fra T-Hansen?

Jeg modtog for nogle dage siden et T-Hansen katalog med posten, hvor de har tilbud på et sæt MC tøj i skind til under 2.000,-.

Det hedder "Torino", og at dømme efter logoet er det vist en slags Hein Gericke wannabee.

Se selv:

http://www.thansen.dk/product.asp?c=1141052799&n=956402197&pn=-1939837529

http://www.thansen.dk/product.asp?c=1141052799&n=956382685&pn=-1939839681

Er der nogen MCG'ere, der har erfaring med produktet?

Please note: Jeg spørger specifikt til erfaringer med eller viden om det dér Torino tøj, så det er ikke nødvendigt at spamme tråden med almindelige mishagsytringer om T-Hansen smiley

På forhånd tak og med venlig hilsen

Allan

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lædertøj fra T-Hansen?
  • #1   3. aug 2007 Du kan jo prøve at kigge på producentens hjemmeside
    http://www.neowell.biz/

Jeg kender dog ikke noget til tøjet.

• #2   3. aug 2007 Med de priser, forstår jeg sandelig godt du spørger smiley

Man kunne overveje et brug- og- smid- væk konsept!

• #3   3. aug 2007 Hmm. Jeg ville helt personligt heller købe noget kvalitet brugt, ned købe dette. Men omvendt..... Der ER med garanti bedre end bare arme og shorts!!

Kør ned og prøv det ;o)

Lani

• #4   3. aug 2007 Det ser jo ok ud. Erfaring har jeg ikke med det.

Men det behøver ikke være dårligt bare fordi det ikke koster en "muljon".. der er SÅ meget mærkesnobberi indenfor mc verdenen. De mest populære mærker koster spidsen af en jetjager 70% pga. navnet, og 30% pga. kvaliteten.

Det kan godt være et sæt til 20.000 er bedre, men spørgsmålet er om det holder dig hel ved en kuretur hen af vejen eller ej, og det tror jeg nu også T-hansen tøjet gør.

Du kan evt. også kigge på (link fjernet)
    hans sæt er ganske fine, føles ihvertfald sådan.. Holdbarheden kan jeg ikke sige noget om.

Der er også louis, eller Hein Gericke som du selv nævner, der er oså fint tøj til rimelige penge. og (link fjernet) der er oppe igen.. kører selv med Safety1st jakke lige nu, og den er "Jättebra"

• #5   3. aug 2007 har prøvet at mærke på det.. og der føles stærkt nok.. såå.. men det er jo en smags sag hvad man vil have.. nogle vil overhovedet ikke have noget fra T-Hansen hvor andre er mere lige glade.. fx jeg købte i starten noget textil der fra.. der er godt nok ved at være slidt.. men tog det som en start.. så kunne jeg altid købe noget der var bedere.. og nu har jeg bestilt læder dragt. for nu kunne jeg ikke vente mer..

• #6   3. aug 2007 Kender en som har et sæt Black Racer fra T-hansen og der gik ikke et ½ år før det begyndte at gå op i sygninger osv.
    prøv at tjekke mcnetbutikken.dk 2delt dragt til 2500
    den dragt har jeg, og jeg har intet at klage over endnu.

• #7   3. aug 2007 Var selv inde og kigge på det sæt da jeg for nylig skulle købe. Det ser meget fint ud på billederne, men da jeg var nede i butikken og se det, var det altså ikke helt lige så fancy som de billeder. Men tag da ned og kig på det, kan godt være det bare er mig smiley

Anyways, tog til Hein Gericke den samme dag og købte en 2 delt læderdragt i deres eget mærke for 2100,- som var på tilbud. Og vil vove at påstå, at det er bedre end Thansens. Der er desuden garanti på alle syninger osv.

• #8   3. aug 2007 Jeg indrømmer gerne at jeg kører med et sæt fra t-hansen og har gjort det et par sæsoner nu og der er ikke noget at klage over, jeg behandlede det med læder fedt lige da jeg fik det og har ikke gjort det siden.. Det virker stærkt nok og med beskyttelse de rigtige steder.

• #9   3. aug 2007 Vil lige bruge denne tråd til at høre jer forskellige om 2 forskellige lædersæt jeg har kik på fra louis. har snakket med folk om louis' Probiker Speed sæt, og overvejer at købe dette. men har nu set at de også har et sæt der hedder Vanucci art x, har i hørt om disse før? og hvilket ville i vælge? de minder meget om hinanden, men vannucci er trodsalt dyrer. men bedre?

• #10   3. aug 2007 Vanucci er super lækkert, men vær opmærksom på, at det ersmåt i størrelserne.

• #11   4. aug 2007 Mange tak for svarene alle sammen!

Knud>> "Brug og smid væk" er faktisk lige, hvad jeg havde i tankerne. Normalt er mit behov til overtrækstøj i tekstil, da jeg bruger MC'en meget til transport - blandt andet i forbindelse med mit arbejde. Men når jeg en sjælden gang imellem bare kører en tur for sjov, kunne det være fedt med sådan et sæt, hvis det i øvrigt er OK.

Casper>> Det er da vist en OK handel, du har gjort dig dér hos Hein Gericke!

Allan S>> Er heller ikke normalt til T-Hansen, men det dér lokker og frister altså.

Tror, jeg kører ud og prøver det, og så må vi se, om jeg tager det med hjem smiley

Endnu engang tak for input!

• #12   4. aug 2007 Hej Jeg købte et sæt fra T-Hansen af samme mærke for 2 år siden og er ganske tilfreds med det, kvaliteten er der ikke noget i vejen med, jeg skal lige dertil sige det bruges næsten hver dag ! Er ikke slidt i stykker i nu.
    Vh. Leif

Kommentér på:
Lædertøj fra T-Hansen?

Annonce