816 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Ulykke ved nord gåne E20. Ulykke ved nord gåne E20.

Hey alle... Jeg var i går på vej mod KBH, på vejen dumpet jeg ind i en mega lang kø og fræk smiley sporry... som jeg var så køre jeg mellem bilerne for at komme vidre og se hvad der sker foran... Da jeg kom HELT frem så jeg en lå lidt i vognbanen i midter sporet med nogle tæpper over sig, en del folk fare fundt, så jeg køre uden om da inder sporet og ydre sporet var helt frit men da jeg kom længre frem så jeg der lå en MC ude i siden og den så ikke så godt ud, så må gå ud fra af ham der lå på vejen var en mc'list, så ville høre om nogle af jer skulle kende til ham? Det var omkring afkørelse 30... MC'en var vist nok sort og havde kåbe på... fyren var en 170-180 lyst hår kort, lå ikke så meget mærke til ham... Men kunne godt tænke mig af vide om hvad der var sket med ham...?? Altid en trist ting når en af os køre galt, for den sag skyld lige meget hvem, bil, bus lastvogn osv...

Nå men det var bare det.... smiley Håber han klare den... Kunne ikke lide hans ansigt, det var helt blankt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Blocked toilet 2.000 kr.
  • afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • montering af kattelem i hoveddør 1.000 kr.
  • Hovedrengøring i privat hjem 2.500 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ulykke ved nord gåne E20.
  • #1   4. aug 2007 satme vildt så mange der kommer galt afsted smiley

• #2   5. aug 2007 I was caught up in the same jam following the accedent on my way to KBH by the time i arrived at the accedent spot all was over the bike lay on the side of the road but i could not see clearly which model it was, it did not seem to have too much damage.

i passed many cars along the way and could only shake my head to see drivers reading maps, one car i passed seemed to have no driver as i pulled along side he was lent over reaching into the passenger glove box at over 130 km no way he could see what was in front of him.

Dutch drivers i have learned blink once then move no matter what is coming or what is at the side of them i think they believe mirrors are just there for decoration.

Returning from KBH yet another accedent this time on the E45 near aabenraa no bike involved this time but no doubt caused by a car driver not concentrating on driving.

Kommentér på:
Ulykke ved nord gåne E20.

Annonce