Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeres vurdering???
  • #1   5. aug 2007 det tror jeg er meget rimeligt!

• #2   5. aug 2007 Oki måske jeg skulle overveje det så.. jeg ved at maskinen har de haft til salg i et år.

• #3   5. aug 2007 At forhandleren har haft den til salg i 1 år har sådan set ingen betydning det er nok fordi der er SÅ mange MC,er til salg på det private marked og i mange tilfælde kan man jo godt sparre en del penge ved at handle privat men så står man uden garanti så du skal gøre op med dig selv hvilke "fordele" der skal tilgodeses :-0)

• #4   5. aug 2007 Lyder osse som en ok pris, men prøv at få ham lidt ned når den nu har holdt der i 1års tid, sig at du tar den for 70K... Han siger sikkert nej, men så har du prøvet...

• #5   5. aug 2007 du kan få en suzuki gsxf 750 ny for 90 k det er en god begynder mc syntes jeg

• #6   5. aug 2007 Men at starte ud på en cbr 900rr, er måske ikke det smarteste at gøre. Mit råd ville være, at du købte dig en mindre maskine fx. sv650 fazer600 eller ligende, og så lære at køre på den først. Du har ingen glæde af alle de kræfter, til at starte med alligevel.
    Man skal kravle, før man kan løbe marathon smiley Go jagt.

• #7   5. aug 2007 tjae det er da en ok pris , men som Rasmus siger det er nok liige i overkanten at starte på en cbr 900 rr

• #8   5. aug 2007 Det er meget forskelligt om det er ansvarligt at starte på en 900ccm Fireblade eller ej. Det handler om respekt for maskinen, og dine egne færdigheder. Så er det sådan set underordnet om man har kørt i ½ eller 20½ år. Hvis man ikke har færdighederne, eller ikke har repekt for dens kunnen, så går det sikkert galt.

Jeg synes at prisen lyder fair. Man kan altid forsøge at prutte lidt med prisen, og hvis du ikke kan få den længere ned i pris, så skal du have noget tilbehør "med" i prisen smiley

Held og lykke med det ihvertfald.

• #9   5. aug 2007 Hvis jeg var dig, ville jeg ta´ 12.000,- kr mere op af lommen og så købe den jeg har til salg !!
    ;O)
    Et lille beløb for at få en fire år nyere cykel med færre kilometer !!

• #10   5. aug 2007 Daniel Andrew Lowe,
    Jeg kunne ikke have udtrykt det bedre.
    FULDSTÆNDIG ENIG.
    smiley
    Jan L

• #11   5. aug 2007 Uanset hvilken cykel du køber, så vil jeg stærkt anbefale dig at tage et køreteknisk kursus.
    DMC og FDM laver nogle rigtig gode kurser.
    Det du lærer ved køreskolen ikke ret meget værd. Her får du kun snuset lidt til teknikken. På et køreteknisk kursus får du virkelig lært din egen mc at kende.

• #12   5. aug 2007 Ronni har du prøvet den gamle blade der?

Mere jeg har prøvet at kører tilsvarende gamle blades, og må erkende at deres kører egenskaber virkelige er alt andet end gode, efter min mening.

Husk, prøv prøv prøv, det er den eneste måde at finde frem til den MC der passer til dig. Med mindre man er fanget på optikken udelukkende og er ligeglad med alt andet.

God vind & held & lykke med det.

• #13   5. aug 2007 Du finder da ikke noget mere styrevilligt og sjovt end en aldrende Blade.

• #14   5. aug 2007 Stiller mig også undrende op over hvad henrik skriver.
    Hvis det ikke var fordi at motoren måske er lidt kraftig, så ville jeg klart anbefale en Blade som begyndercykel, da den er så let at styre så man ikke drømmer om det.

• #15   5. aug 2007 du kan købe min, der er fra maj i år, og kørt knap 2.500 km. skal til at have hus

• #16   5. aug 2007 Hej.
    Jeg har ikke prøvet den da jeg først er ved at tage kortet.
    Men mange har sagt at jeg ikke skal starte med noget mindre end 750 kubik fordi at så bliver jeg for hurtigst træt af den.
    Tro mig jeg har respekt for det at køre på motorcykel men syntes designet er fedt på en cbr 900 at den så har nogle stærke kræfter gør jo heller ikke noget.
    Er ikke så meget for Kawazaki hvis det ikke skal være honda så bliver det en Yamaha...

Kommentér på:
Jeres vurdering???

Annonce