{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
505 visninger | Oprettet:

Fugt i Rizoma blink {{forumTopicSubject}}

Hej MCGere

Efter min sidste vask af min MC er mit forreste venstre Rizoma blink næsten dødt. Det blinker meget svagt i forhold til de resterende tre blink... Tror i det er fugten, en kortslutning, pærerne der er gået, eller noget helt fjerde... Kunne man forestille sig at det kom til at virke igen når det tørrer???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fugt i Rizoma blink
  • #1   5. aug 2007 Nu har jeg kun kørt med mine i år, men jeg startede med at give dem en god omgang silikone og krympeflex for at beskytte ledningerne og holde vand ude.

Mc'en har nu både stået ude og kørt i styrtregn uden problemer.

Hvis jeg var dig, ville jeg ville pille dem af, tørre dem godt og grundigt og give dem samme behandling som mine. Der er ingen garanti for at det virker, men jeg har en rimelig god ide om det smiley

• #2   5. aug 2007 Hm. Det må jeg prøve så. Håber det hjælper. Men nye MCere står altid på sidestøtteben og når den har været våd løber fugten ned i blinklysene i venstre side.

• #3   5. aug 2007 3 ud af 4 rizoma tack one blink på min cykel, virker ikk af samme grund...

ud med dem og køb noget andet end Rizoma.... hvis du spørger mig.

• #4   6. aug 2007 har lige fået skiftet mit højre rizoma bagblink... de sorte aflange med diode (se profil)
    fik dem skiftet hos enghave uden de blinkede med øjnene... så skulle de ryge igen, beder jeg dem nu bare at skifte endnu en gang...

Kommentér på:
Fugt i Rizoma blink

Annonce