1.122 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Schuberth visir Schuberth visir

Andre end mig der har haft problemer med den anti dug belægning der er på indersiden af de visirer der sidder på S1'eren?
Købte en S1 i sidste uge og allerede på vejen hjem begyndte belægningen at boble, efter det var blevet vådt pga. regn.
Var nede og få det skiftet, men da jeg her til aften havde det nye visir af for at vaske det, skete det samme igen.
Ifølge hende Karla nede ved HG i Flensborg er der fejl på nogle af dem, men det er da ved at blive lidt ensformigt at køre derned for at få det skiftet.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
  • Hæng 5 billeder op på vores kontor 500 kr.
  • Handyman 1.400 kr.
  • Sæt et skab fast mod vægen 799 kr.
  • Ophæng af en enkelt kommode, en hylde og to lamper 1.400 kr.
  • Klippe hæk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Schuberth visir
  • #1   5. aug 2007 ?? trode faktisk ikke at det var nødvendigt i en schuberth hjelm??

• #3   5. aug 2007 Første gang var det udelukkende pga. regn at det skete. Her til aften brugte jeg en fugtig klud, som jeg kun let kørte over overfladen med.
    Syntes det er lidt underligt der ikke skal mere til. Ville næsten hellere have uden den belægning, og så med et anti dug indlæg istedet.

• #4   5. aug 2007 Har haft min concept i to år nu og kender godt til problemet. Heldigvis i beskedent omfang så jeg lever med det!

• #5   6. aug 2007 Har fjernet min antidug belægning helt og det funker egentligt uden problemer - gir visiret en gang voks engang imellem både ud og indvendigt, for der er et problem med det antidugbelægning på de visire efter min mening, Det er alt for følsomt.

Det gør det også nemt at fjerne udsmattede fluer efter en tur.

• #6   6. aug 2007 Ps . Nulrede det af med fingrende i lunkent vand

Kommentér på:
Schuberth visir

Annonce