{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
285 visninger | Oprettet:

Rusten motor GPZ500s ?????????? {{forumTopicSubject}}

Øv!! jeg fik et problem med min mc. for ca 2-3 uger siden sprang den ud gear ud af gear mens jeg kørte ( selvfølgelig mens jeg kørte på motorvejen, men jeg fik den rimeligt hurtigt i gear igen. men da jeg skulle hjem om aftenen kunne jeg næsten ikke starte, men lykkedes da. så jeg fik fat på en mekaniker, han åbner motoren så er det hele temmeligt rustent, (da jeg så det med egne øjne blev jeg også lidt overrasket), og kan næsten ikke dreje rundt....................han troede at den havde stået stille i et år eller mere, . men har den ikke, hele vinteren har den stået i et opvarmet rum (i 3 måneder)...............Han kunne godt redde motoren men han ville ikke garantere at det ville holde, og det ville koste en halv krig. så han har skaffet en ny motor til en hel krig. nåhh men det var ikke lige meningen, jeg købte den i efteråret, for i år skulle jeg hygge mig med den, og shine den mere op, men nu går det budget til en ny motor øv øv............

lige et superærgeligt opstød..........................

jeg sidder bare tilbage med spørgsmålet var motoren allerede død da jeg købte eller hva'

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rusten motor GPZ500s ??????????
Kommentér på:
Rusten motor GPZ500s ??????????

Annonce