1.048 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

pinligt løb tør for benz i taastrup pinligt løb tør for benz i taastrup

troede den var helt galt motoren sagde mærkeligt og backfirede helt vildt. pludselig køerte den kun på en cylinder.... tænkte åh nej det lyder dyrt... tjekkede triptælleren... hmm jeg burde have benzin til 50 km endnu... det vidste sig så at jeg ikke nok med at jeg uden at kunne huske det har nustillet triptælleren uden at hælde benzin på, men jeg har også haft slået karburatoren over på reserve... ikke så smart... så jeg måtte trække 200 meter til nærmste tank... i øvrigt den dyreste jeg har set hele dagen. temmelig pinligt... men va fanden folk kunne jo ikke se om min mc var gået i udu eller løbet tør... så det var kun mig der vidste hvor pinligt det egenltlig var... he he

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Blocked toilet 2.000 kr.
  • afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • montering af kattelem i hoveddør 1.000 kr.
  • Hovedrengøring i privat hjem 2.500 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pinligt løb tør for benz i taastrup
  • #1   6. aug 2007 hehe, ja det er irriterende sådan noget. smiley

Jeg har kun prøvet det en gang på den gamle cykel, men der kunne den lige slæbe sig tilbage til tanken jeg lige havde passeret.

• #2   6. aug 2007 Så fik du da dagens motion. Jeg ved ikke om det er mere pinligt i Tåstrup end andre steder :))

• #3   6. aug 2007 søren... tror ikke stedet er så vigtigt... dog glad for at det ikke var på motorvej... eller et par km fra nærmeste tank...

• #4   6. aug 2007 Det mest pinlige må vel være midt i et trafikeret lydkryds, hvor du holder og spærrer for alle de sure billister som ingen tålmodighed har. så du skal trække den væk fra krydset, men billister kører inden og udenom for de har jo ikke tid til at vente.. smiley

• #5   6. aug 2007 ...og midt i panniken får du hældt vægten modsat så du taber motorcyklen.. smiley

uha jeg kan lige se det for mig.. smiley

• #6   6. aug 2007 Hej Jonas Første tur iår på min gamle nimbus,bag på med konen ,ned i sidevognen med min lille datter,så afgang.2 km hjemmefra tom tank. Mvh Gert

• #7   6. aug 2007 lund... det var sgu ligefør... i krydsen kørte den kun på en cylle så
    jeg måtte nærmst skubbe den afsted... jeg tabte den dog ikke. gert... øv. men så kunne damen vil bare hoppe af og skubbe : )

• #8   6. aug 2007 Har prøvet det på motorvej..shh..sig det ikke til nogle. Det var før der kom flere tankstationer på motorvejene, overhalede lastbil, så ikke afkørsel til tank og så efter 20 km vr det slut, og det pisøsede ned, og der var 4 km til nærmeste afkørsel. derefter 3 km til en tank, ånte en dunk, heldigvis var der en der forbarmede sig over mig og kørte mig til bage. God begyndelse på en langtur til Belgien, det var nærmest et forvarsel, for på vej hjem fra ferien stod et stempel et stempel af og ødlage cylinder på min gamle Suzuki Gs 650, men det er en længere historie.
    Så nu husker jeg altid triptæller, eller næsten altid :))

• #9   6. aug 2007 200 meter.......prøv 5 km !!!

• #10   6. aug 2007 Jeg har faktisk prøvet det på knallert, men det var fordi tændrøret druknede så den ikke kunne starte. Jeg har nok være 3km hjemmefra, og jeg havde sådan en stor køredragt på. Føj det var ulækkert at trække den så langt, og den vejer jo intet sammenlignet med en MC.

• #11   6. aug 2007 Så kan du lære det kan du LOL

• #13   6. aug 2007 kenneth... ja det lyder rimelig øv.. jeg var egentlig også taknemelig for at jeg bare var løbet tør... alternativet vil jeg slet ikke tænke på... det har jeg ikke råd til lige nu..

• #14   6. aug 2007 LP Customs !> Alt er da pinligt på GSX-R 250 smiley

• #15   6. aug 2007 Hehe, det er der jeg er glad for at når jeg begynder at løbe tør er der en lille rød lampe der begynder og blinke til mig.. samtidig med at den siger: "Det er sku tid til at tanke du gamle"

• #16   6. aug 2007 heh kom sq også til det engang. hvor den allerede stod på reservetank... hvilket jeg havde glemt fra dagen før hvor jeg havde slået den over XD så måtte lige trække min cbr 600 F1 en lille 1½ km.... op af bakke og over en bro, på cykelstien som var så smal så jeg næsten ikek kunne komme rundt fordi den svinger voldsomt midt på broen... en en cbr har ikke det største styrudslag...... men kom da rundt og over på tanken... og ja der var 2 grupper af folk på tanken... en masse hotte tøser som syntes det så vældig komisk ud at jeg kom slæbende med en tung mc, fuldstændig dehydreret da det var en meget varm sommerdag med skyfri himmel, hvor jeg selvfølgelig havde ALT mctøjet på....
    og så den anden gruppe.... en flok brianer som også kunne more sig en del med det.... og ja efter jeg havde fået tanket var jeg MEGET hurtig væk drefra igen...

• #17   6. aug 2007 he he rart at vide at jeg ikke er den enste klovn i flokken : )

Kommentér på:
pinligt løb tør for benz i taastrup

Annonce