{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
415 visninger | Oprettet:

Nolan VS. Shoei {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at se på ny hjelm og vil bare lige høre hvordan Nolan (X-Lite) og Shoei (RX1000) står i forhold til hinanden kvalitets og sikkerhedsmæssigt.
I behøver ikke at skrive alt det sædvanlige med pasform, vindstøj og at Arai er bedre end dem begge to osv. Lad os holde den ved det oprindelige spørgsmål. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nolan VS. Shoei
  • #1   7. aug 2007 Prøv dem på for pasform, der er jo ikke 2 mennesker der har samme knop, kvalitetsmæssigt er der nok ikke den store forskel på dem, er dog superglad for min Nolan hvad angår pasform og vindstøj...

• #2   7. aug 2007 Konen har en Nolan med klap op funktion, den er hun meget glad for! men er ellers enig med ovenstående.

• #3   7. aug 2007 Jeg investerede for nyligt i en Schoei i den nævnte model.
    Den er jeg rigtig glad for, men som der også nævnes er det vigtigt at den passer til netop din hovedform.
    Så ud og prøv dem - tag din ged med, så du kan prøve dem i praksis !

God jagt

• #4   7. aug 2007 Det er ikke for at være uhøflig eller en sur stodder, men det var lige præcis denne slags svar jeg skrev jeg ikke havde brug for.
    Jeg er ganske klar over at den skal sidde ordentligt osv., men det er ikke det jeg spørger om vel? Det har INGEN indflydelse på min beslutning om at købe den ene eller den anden, hvorvidt konen er glad for sin (som jo også er en hel anden model). Det der HAR indflydelse er hvorvidt den ene er mere sikker end den anden.

• #5   7. aug 2007 Det endte med at forhandleren afgjorde sagen.
    Jeg kunne ikke få lov til at køre en tur med Nolan hjelmen inden købet, så den fik han lov til at beholde.

Kommentér på:
Nolan VS. Shoei

Annonce