{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlkoder på opvaskemaskine Bosch Serie 8 1.000 kr.
  • Radiator termostat sidder løst 500 kr.
  • Opvaskemaskine installation og reparation af vand rør 1.950 kr.
  • Udskiftet vandhane til opvaskemaskine 1.100 kr.
  • Montere en 15 m lang lyskæde i 10m højt valnøddetræ lyskæde og plastcstrips haves 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Race afsted
  • #1   7. aug 2007 Ville sku rigtig gerne race med dig, meeen der er sku lidt langt over til dig... håber du finder nogle tættere på smiley

Mvh Allan

• #2   7. aug 2007 ja det skulle jo gerne være omkring vestsjælland

• #3   7. aug 2007 hey allan for pokker da jeg er da sådan set lige omkring holstebro i denne uge så vi kan da sådan set godt køre en tur hvis det har interresse

• #5   7. aug 2007 Bare et tip - find en god bane eller drop racet.

• #6   7. aug 2007 Det er ikke for at moralisre, men i dag af alle dag, forstår jeg simpelthen ikke det her???????

Lyt til Brus

• #7   7. aug 2007 hva er det i ikk forstår

• #8   7. aug 2007 Smid en besked hvis du en dag skal ud og køre Rune så vil jeg da gerne med hvis jeg har tid. smiley

Mvh

Nikolaj

• #9   7. aug 2007 Bare flere kandidater til et indlæg i B.T. og TV2 News.....

Men Rune er jo "Born to Race"...... Det bliver bare alt for ofte til "Race to Die"......

Rune, læs lige indlæget lige under dit! Så ved du, hvad vi ikke forstår......

/Seb

• #10   7. aug 2007 ja det kan jeg da også godt se det er noget pis ingen tvivl om det folk skal sgu tænke sig om (også mig) men lige siden for 2 år siden hvor jeg kørte 2 mennesker ned i bil har jeg stort set været lige glad for jeg gjode ikke noget ulovligt kørte som jeg skal og ALLIGEVEL 1 hårdt såret og 1 død på stedet jeg ved godt det overhoved ikke er en undskyldning o´men lige sidenden dag har jeg været pisse lige glad og det er ikke fordi jeg ligger hoved der hjemme jeg tager ikke en uovervejet risici men det er heller ikke lovligt

• #11   7. aug 2007 hmmm Rune er meget hårdt at sige du er ligeglad... hvad enten det er din ellers deres skyld er det nu stadigvæk svært at slå andre ihjel tror jeg...
    og jeg kører også selv sports maskine og kan godt lide fart, men man er nød til at overveje konsekvenserne af sine handlinger... og ikke bare tænke på 10 min. morskab...
    Det er jo heller ikke fair for ham og hans familie i den autocamper fra igår der skal leve med de skrækkelige billeder de så og aldrig slipper af med igen... !! bare min mening !

• #13   7. aug 2007 hvorfor er der altid nogen der skal -DROP RACE - FIND EN BANE - LEJ EN SCOTTER! drop det nu! Hvis manden ville lytte til "fornuft" havde han nok ikke spurgt og skrevet som han gjorde!

• #14   7. aug 2007 nej ingen tvivl om det, det er sgu ikke nemt at sidde ved siden af en død mand som man selv har slået ihjel og det var heller ikke det jeg mener men jeg er nået der til hvor at hvis det kan ske når jeg kører som det er lovligt så

• #15   7. aug 2007 nej det kan jeg nok ikke men jeg er altid glad for at gøre et forsøg

• #16   7. aug 2007 bare pas på selv selv og alle os andre... for jeg kan love dig for have jeg børn der blev kørt ned af en eller anden fart glad mcist eller billist... ved jeg ikke hvad jeg gjorde ved ham/ hende... men det kan ske for alle selv når vi kører pænt eller mindre pænt... og nej jeg er ikke hellig for kører selv lidt roddente til tider... men gør det idet mindste med gode oversigts muligheder... overhold vigepligter og de skide optrukkede striber !!

• #17   7. aug 2007 jeg overholder også vigepligter ikk altid striberne men jeg gør et forsøg det kan jo være at den glipper en gang imellem

• #18   7. aug 2007 jeg kører altid med læder over det hele når det er, hvis det bare er en lille hygge tur så tager jeg kun læder jakken på.

• #19   7. aug 2007 det kan du da godt have ret i men har du nogen sinde oplevet det at køre nogen ned

• #21   7. aug 2007 jeg ved det ikke det var jeg selvfølgelig ikk da det skete og dagene efter men jeg har prøvet at arbejde med det i hoved og sådan men det eneste jeg får ud af det er at jeg bliver mere sur og indenbidt og slevfølgelig er jeg ikke ligeglad det er et stærkt ord men jeg føler ikk noget for dem, det kan godt være det er hårdt men jeg føler det sådan at det er dem der har prøvet at gøre mit liv surt så hvorfor skulle jeg gå og være ked på deres vegne

• #23   7. aug 2007 jeg skrev ikke dette indlæg for at blive sat i bås eller blive svinet eller noget jeg gjorde det for at finde nogen der tør kører på mc og kan lide det ikke sådan en gang tøse drenge der kun sidder og kigger på deres mcèr men det er der vist ikke mange af i dk

• #24   7. aug 2007 tak finn du skriver detbedre end jeg selv kunne gøre og det er ikke for at støde nogen men jeg ved ikke hvordan jeg selv skulle have skrevet det

• #25   7. aug 2007 Finn S jeg håber du har ret i de sidste linie, for ellers føler jeg kun afsky!

/Jesper

• #26   7. aug 2007 tøsedrenge...det er store ord fra en som ikke slider sine dæk på kanterne.....

• #27   7. aug 2007 føl hva i vil det er ikk jer der lever med det

• #30   7. aug 2007 tak

• #31   7. aug 2007 hmmm ja det er også en træls dag du måske lige postedet dette indlæg på... men hva kør nu pænt... og overvej dine handlinger smiley

• #32   7. aug 2007 Rune det kan godt være du er skide smart og sej, men jeg har sidet og holdt om en imens han døde langsomt, FORDI en idiot var pisse ligeglad med alt OG tog bilen hjem med sprit i blodet....

Om spritten var skyld i ullykken, eller det fact at han også var skideligeglad med alle, det kan jeg ikke sige, men jeg skal jævnligt vågne om natten og tænke på hvad der skete. Den påvirkning har han lavet på mig..

Nogen må sku tage dig til en psykolog og få noget af den vrede/sorg behandlet, før du er skyld i noget der gør andre tager dig under behandling!!

Jesper

• #33   7. aug 2007 Rune M.

Mange kører i et frisk tempo fra tid til anden. Men frisk betyder ikke race. Det er bare hurtigere en cruiser-stil på tøffedyr.

Men din skrivemåde fremmer mere et billede af en som racer der ud af uden omtanke for egne evner og medtrafikanter.
    At du så har været udsat for en kedelig situation og ikke opnået mere respekt for fart mm. tror jeg er en gåde for mange.
    Du har valgt de forkerte ord og en dårlig dag til at spørge efter kørepartnere.

• #34   7. aug 2007 Fuck du er blæst at høre på Rune.. Som om chancerne ikke øges for at du laver samme nummer igen, hvis du endda te'r dig som et kvaj i trafikken....!?

• #35   7. aug 2007 Rune:

Dette er <b>ikke</b> for at svine dig - hold godt fast i det!

Da jeg læste din forklaring første gang, var jeg ved at fare i blækhuset. Jeg var så rystet, at jeg gik væk fra Pc-en en halv times tid. Efterhånden fik jeg overbevist mig selv om, at jeg nok havde misforstået dig.

Nu kommer jeg så tilbage og ser til min skræk, at det gjorde jeg ikke!!!

Der er ingen tvivl om, at du har haft en grim oplevelse, Men jeg finder det skræmmende, at det medfører den kynisme, du lægger for dagen - der er noget du ikke er kommet rigtigt igennem.

Bitterheden kan jeg forstå, men at du er ligeglad med alle følger af dine handlinger, det forstår jeg ikke - jo- mht konsekvenser for dig selv gør jeg.

Selv om man kan rammes af et lynnedslag indendøre, behøver man jo ikke tage naboens børn i hånden og gå op på den højeste nøgne bakketop i tordenvejr!

Alle mennesker har nogen der holder af dem - hvad med konsekvenser for dem der holder af dig? Hvad med konsekvenser for de mennesker du kunne skade, eller konsekvenser for de der holder af de skadede?

Hold lige godt fast i indlæggets første linie.

Jeg synes virkeig det lyder som om, du har behov for proffessionel hjælp.

Held og lykke smiley

• #36   7. aug 2007 Ufatteligt at du søger selskab til at ræse ulovligt rundt på vejene, når du ovenikøbet har været involveret i en dødsulykke!

• #37   7. aug 2007 jeg kan kun støtte Knud. Du har brug for hjælp. Tro mig. Din kolde holdninger er kun for at beskytte dig selv mod det der er værre. Gør dig selv en tjenste for livet. Få noget psykologhjælp, hvis du vil have et normalt familieliv på dine gamle dage, hvis du altså lever så længe.

• #38   7. aug 2007 Jeg kører de ambulancer der skal hente bl.a. jer når uheldet er ude. I dag har jeg været forbi 2!

Så et from ønske om at alle lige husker at der er masser af biler på vejene for tiden.

Ellers god sommer smiley

Mvh Poul

• #39   7. aug 2007 Jeg tror Rune er fake.

Jeg tror simpelthen ikke på det han skriver og kan slet ikke tage det seriøst.

• #40   7. aug 2007 Hvis det virkelige er sandt det du skriver.
    Din profil er ikke oprettet i dag hvad jeg ellers troede og at den virkelig var lavet som en provokation.

Du bør kontakte din læge og jf den oplevelse du givetvis har haft forklare at du har brug for psykolog bistand.

Gør det for din egen, din families og alle vi andres skyld inden du slår flere ihjel..

• #43   7. aug 2007 Der kan der ikke være mange der vil bryde sig om/turde køre med dig, med den indstilling du har. . .

• #44   8. aug 2007 det kan godt være at jeg har skrevet forkert elller ikke formuleret mig ordentligt nu siger jeg jo ikkke at det eneste jeg gør er og race jeg kan sgu sagtens tage den stille og roligt og tøffe med lovlig fart jeg kører sgu også engang imellem som en gammel, og i må da også meget undskylle at jeg skrev (Race afsted) det kan jeg godt se det skal man ikke skrive (NOT) men det jeg skrev om til at starte med det var bare en eller flere der havde lyst til at køre nogle turer og sådan ikke nødvendigvis med 200 i timen.

• Claus F
    Claus F Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Svar: 7
    #45   8. aug 2007 *Rune: Det er også et spørgsmål om situationsfornemmelse. Hvis du har bemærket at der lige er blevet slået et par stykker ihjel og at der blev kvæstet en hårdt i går ville du nok kunne se at det er mindre heldigt at efterlyse nogen at race med pt.

At du samtidig giver udtryk for at du er ligeglad med de følger det kan have for mig til at give de andre ret. Du burde opsøge noget hjælp, så du kan komme videre efter den ulykke du var indvolveret i.

• #46   8. aug 2007 jeg kan da godt se at det ikk lige var det rigtige tidspunkt og endnu mere uheldigt at indlægget kom til at ligge lige i melllem de to men sådan er det bare

• #48   8. aug 2007 Mikkel P:

Der er vist ingen her, der siger at Rune "begik" den grusomme ulykker, han nævner, med vilje. Det der virkelig udløser det her er følgende(tidligere i tråden):
    <i>"Skrevet: 07-08-2007 14:34:44

ja det kan jeg da også godt se det er noget pis ingen tvivl om det folk skal sgu tænke sig om (også mig) men lige siden for 2 år siden hvor jeg kørte 2 mennesker ned i bil har jeg stort set været lige glad for jeg gjode ikke noget ulovligt kørte som jeg skal og ALLIGEVEL 1 hårdt såret og 1 død på stedet jeg ved godt det overhoved ikke er en undskyldning o´men lige sidenden dag har jeg været pisse lige glad og det er ikke fordi jeg ligger hoved der hjemme jeg tager ikke en uovervejet risici men det er heller ikke lovligt "</i>

det bliver desværre ikke bedre under vejs - snarere tvært imod.

Rune:

Hold lige fast i, at dette stadig ikke er ment som en sviner:-)

Muligt, at du har formuleret dig dig forkert, men det har du gjort så gennemført i hele strengen, at dine sidste kommentarer ikke beroliger mig det allermindste.

Jeg tror fortsat du ville hjælpe dig selv, ved at søge noget proffessionel hjælp. I vort sundhedssystem er det muligt at gøre noget for folk som har ikke afsluttede problemstillinger.

Good Luck.

• Claus F
    Claus F Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Svar: 7
    #49   8. aug 2007 Mikkel: Rune skrev ganske rigtigt at det var en ulykke, og at han på ingen måde kunn ehave gjort noget for at undgå det. Det er synd for ham, at han har skulle opleve det, men det er også synd for hans omgivelser, når han efterfølgende skriver at efter ulykken har han været ligeglad med hvad der skulle ske, når han legede på vejen.

Derfor tror jeg det ville være en god ting for Rune, hvis han kunne få bearbejdet nogle af de ting ulykken har medført.

• #51   8. aug 2007 Mikkel, vi gør os ikke til dommere over hvad der har været sket!! vi bekymrer os over hvad der KAN ske når udmeldingen er, at nu er han ligeglad med hvad der sker!!

HVIS du ikke kan se forskellen, har du nok ikke læst tråden ordentligt!!

/Jesper

• #52   8. aug 2007 Rune jeg er klar på at køre en tur, bare skriv en besked

• #54   8. aug 2007 det er jo blæst det der..

• #55   8. aug 2007 Christian K:

øhh....hvad er det der er blæst??? smiley

• #56   8. aug 2007 det er sgu ellers noget af en diskussion jeg har fået sat igang her. vil lige sige at jeg har fået pro hjælp i et helvt år og det fik mig til at kunne sove om natte igen sådan da og at jeg kunne beholde min kæreste og arbejde men det er også det

• #57   8. aug 2007 At kører man 50 og kan slå nogen ihjel jamn så fuck det så banker jeg da bare afsted med 300... så går det jo også bare det stærkere. sådan fornemmer jeg det. eller har jeg fortolket forkert ?

vi mennekser er sku slet ikke bygget til fart og spænding.

• #58   8. aug 2007 Hans tak skal du have er dejligt med et rart inlæg, det kan du tro jeg gør

• #59   9. aug 2007 Nøøj hvor er det har en stor børnehave!!

Folk går jo helt i selvsving!! Synes folk er lige hurtige nok til at svine folk til og sætte dem i bås!

Der er jo ingen der kender manden! eller måden han udtrykker sig på!
    Har skrevet på mange fora igennem tiden og det er altid et problem at det er svært at udtrykke følser i tekst!

Men det kan godt være at Rune har været uheldig med at udtrykke sig, Men der er flere i denne her tråd som overgår ham med flere længder!! Synes der er flere der skylder manden en undskyldning!!

/Kristian

Kommentér på:
Race afsted

Annonce