Ulykke ved Fuglsang på Lolland! Ulykke ved Fuglsang på Lolland!
Så var det min tur til at komme forbi en ulykke.
Var ude og køre en tur fra Nykøbing F. mod Nysted.
Da jeg er ude ved fuglsang ser jeg en ambulance og sætter konsekvent farten ned. Da jeg triller forbi ser jeg en MC (det lignede en sort HD) der står inde i vejkanten og en bil ovre på den anden side - med katastrofeblink på.
Da jeg kører hjem igen løber jeg på en af mine venner, hun var vidne til ulykken, fortæller mig at det var et traktortræk, så alle kørte ca. 40km/t da en ældre mand overser en MC, og banker op bag i ham med ca. 60km/t.
Heldigvis skete der ikke noget med nogle af dem - på trods af at MC'isten kørte uden styrthjelm.
Det hjalp lidt på mit humør da jeg hørte at der heldigvis ikke var sket meget andet end material skade. Men vi må sku passe på os selv. Især her i høst-tiden med alle de traktorer der er på vejene.
-Lasse
sep 2004
Følger: 14 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 119 Svar: 1.470
mar 2007
Følger: 34 Følgere: 30 MC-er: 2 Emner: 66 Svar: 667
Jeg er igang med at tage kørekort til mc, og jeg har allerede været udsat for at blive overset og være ved at blive kørt ned 2 gange...
Den ene gang var der en billist der svingede ud foran mig, så jeg var nødt til at køre over i modsatte bane. Anden gang var der en varevogn der bankede over for rødt med 160 i timen, og jeg var nødt til at hugge bremserne helt i bund.. Man skal sq passe på..
Ulykke ved Fuglsang på Lolland!