1.138 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

2007 Triumph Daytona 675 2007 Triumph Daytona 675

Hej derude, jeg er ved at finde mig en Triumph Daytona fra 2007, er der nogen som har kørt dem tidligere/nu som har erfaring med + og -. Hvad skal jeg være opmærksom på ud over de åbenlyse ting. Er der nogen svagheder som jeg ikke kender til??
På forhånd tak...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg vil gerne have min tørre tumbler sluttet til udluftning så dampen fra tøjet ikke opsamles i maskinen men ud af vinduet. 1.500 kr.
  • Vinduespudsning 500 kr.
  • Fjernelse af vægbeslag 500 kr.
  • Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • Fejlkode E9 på Siemens opvaskemaskine 1.500 kr.
  • klippe hæk og nogle buske 1.150 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2007 Triumph Daytona 675
  • #1   22. maj 2019 Bliver nok svært at finde nogen der ikke har glæde af en Triumph.

• #2   22. maj 2019 Var ude at prøve kræfter med en tirsdag og afleverede den med næsten tom tank, det var svært at gå fra den og tænke på at en anden skulle få den med hjem.... har udelukkende ejet veteran mc indtil nu, men må sige at det er noget af det bedste jeg har kørt til dato. Har kørt mange andre nyere mc som var til låns, men den her er uden sidestykke. Lige fra sving, stilling og så den ufatteligt fede lyd..?? Det er netop derfor jeg stiller spørgsmål ved den, hvad har jeg overset, det er for godt til at være sandt ??

• #4   22. maj 2019 En MC skal købes med hjertet, ikke med hjernen..:-)

• #5   22. maj 2019 Fed mc. Men om den er svære at servicere end feks. Suzuki aner jeg ikke. Om den er dårligere end andre mc tror jeg ikke.
    Feks. Med biler kan der være forskel. En Renault Megan skal man ha forhjulet af for at skifte forlygte pære.
    En mc er jo trods kun en motor som er monteret på en bukket jern/aluminium ramme med en masse ledninger.
    Så tror ikke der er de store omkostninger, i forhold til mange andre mc.
    Men super lækker mc.

• #6   23. maj 2019 Nu har du så prøvet en moderne Triumph.
    Prøv så noget af det andet på markedet. smiley
    - Her efter vil vi meget gerne høre din egen mening til tingene.

• #7   23. maj 2019 Det eneste minus der er, at du ikke har købt den endnu :D. Gør som stauffenberg skriver prøv de andre cykler og jeg tror hurtigt du vender tilbage til trumfen, det bedste inden for den stil af race cykler

• #8   24. maj 2019 Jeg har prøvet en del andre og har nu skrevet under på papirerne, jeg får den i næste uge... grunden til mit oplæg var netop fordi jeg har prøvet adskillige mc, men faldt pladask for denne skønhed smiley Man hører jo om mange forhastede forårs forelskelser, så ville gerne høre om andre havde meninger i en anden retning...ja, har kørt veteran men også en del nyere mc, bare ikke i længere tid. Daytona'en kommer for at blive, håber i tager godt imod den når jeg får den oprettet i galleriet. Det koster så lige min gamle japser Suzuki GS 750 fra 77, men hvad er den i forhold til en Triumph smiley
    Tak for jeres svar.

• #9   24. maj 2019 Fandeme et godt valg. Jeg tænkte jo nok at du landede der. Det er jo osse forskel på en Opel Astra og en Lamborghini smiley

• #10   24. maj 2019 Tillykke med den, ét rigtigt godt valg, sagde jo du vendte tilbage til den. Har du et link, så vi kan se den

• #11   25. maj 2019 Har før fået hug for at nævne en forhandler her på MCG, så i må vente til der kommer et galleri med den.
    Men det er som sagt en 2007 model med guldfarvede fælg og sort kåbe, masser af fine detaljer og så en fed udstødning ?? Carbon dele, rizoma blink, korte greb osv. Den har lidt kilometer på bagen, men lyder meget sund. Får den leveret nysynet og med service.

• #12   25. maj 2019 Den ligner den her meget, med få undtagelser...??

profilbillede
  • #13   25. maj 2019 Bliver spændende at se. Hvad skal man bløde for sådan en godte ?

• #14   25. maj 2019 Lidt kompliceret, men fik lavet en god aftale med min GS i bytte, så nu er der kun UK bikes i stalden igen, skal aflevere den gamle i næste uge, så handlen er jo ikke overstået før vi bytter nøgler, men papirerne er ved at være på plads smiley Jeg er jyde så penge er ikke noget man snakker om, handlen er i mine øjne "god nok".. jeg vinder ikke økonomisk på den, jeg var bare kommet dertil hvor jeg mangler en mc der er klar til at køre, før jeg har fået mit mc kluns på. Kørte faktisk tilfældigt forbi forretningen for et par uger siden og så Triumph'en stå der omringet af japsere og italienere... det kunne jeg ikke bære, så nu bliver den adopteret.....

• #15   25. maj 2019 Fame godt nok en flot cykel den der

• #16   29. maj 2019 Pivlækker! Og siger sådan en 3-benet siger bare godt, når den får lidt at leve af smiley

• #17   29. maj 2019 Den er satme sprød - og lyden giver jo nærmest rejsning smiley

• #18   31. maj 2019 Så kom hun hjem, tjaa hvad skal man så vælge at køre på i aften smiley Den sorte hævner er lettet!!!

profilbillede
  • #19   31. maj 2019 Hold kæft hun er bare lækker

• #20   1. jun 2019 Takker for de fine kommentarer, jeg arbejder på at få den oprettet, når der er lidt "alenetid" igen.... Den trænger til en ordentlig rengøring efter 300km. igår ??

Kommentér på:
2007 Triumph Daytona 675

Annonce