{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
593 visninger | Oprettet:

Jesper H
Jesper H
Tilmeldt:
3. mar 2005
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 11

Problem!!! zx6r 636 vs. yzf r6 {{forumTopicSubject}}

Jeg har et problem, jeg vil købe en af oven nævente modeller, men har kun prøvekørt en R6´er. Jeg har fundet den zx6r som jeg vil købe hvis det bliver den model, den står hos en forhandler, men de vil ikke give prøveture.... Så går mit spørgsmål til dem som har prøvet begge modeller, hvilken en skal jeg købe?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problem!!! zx6r 636 vs. yzf r6
  • #1   3. jun 2005 Helt klart 636'eren!!! Har selv prøvet begge cykler, og kan kun sige at 636'eren er en meget bedre cykel i mine øjne! Er det en 2003 ZX6R? Hvis ja, ville der ikke være nogen tvivl for mit vedkommende...Har selv en kammerat med sådan en, og den går bare monster godt!

    Søren


  • Jesper H
    Jesper H Tilmeldt:
    mar 2005

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 11
    #2   3. jun 2005 Att: Søren. Jo det er en zx6r 636 årgang 2004.

    Att: Galler. Det må jeg sige jeg også var da jeg ringede, jeg er selv bilsælger og hvis jeg sagde det samme fik jeg da aldrig solgt nogle biler.

    Han sagde den var jo helt ny, og den skulle de nok snart få solgt, men nu ligger det sådan jeg har kigget på de to modeller i lang tid, for at finden den helt rette. Og den har været tilsalg i over 3mdr.


  • #3   3. jun 2005 >Jesper, tag evt hen til anden forhandler der er mange der har den model stående. Jeg prøvede en hos frankie's i randers, hvis du er fra de kanter!!
    Ville selv ha købt sådan en, men kunne desværre ikke få den forsikret:-(
    Men gå efter 636'eren den kører kanon..
    Held og lykke med det:-)


    Mvh Philip


  • #4   3. jun 2005 Yes ingen tvivl om det gå efter kawaen den kører super

Kommentér på:
Problem!!! zx6r 636 vs. yzf r6

Annonce