{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
897 visninger | Oprettet:

Stel / MC har kørt 93.000km? + førstegangskøber {{forumTopicSubject}}

Skal ud og kigge på min første MC i morgen. Det er en bandit fra 1996 som har gået 93.000km og fået skiftet motor for 45.000km siden

I følge sælger er alt i fineste orden, og han virker flink og reel.

Men hvordan sikre jeg mig at jeg ikke bliver taget ved næsen? Har selvfølgelig lært fra kørekort hvordan man tjekker slør osv , men jeg tænker kan et stel klare 200.000km?

Andet jeg skal være opmærksom på ved køb? Har prøvet at søge lidt rundt herinde, men har ikke fundet svar på mine spørgsmål.

Tak og god aften


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stel / MC har kørt 93.000km? + førstegangskøber
  • #1   28. maj 2019 og hvilken bandit snakker du om og hvad er prisen smiley

  • #2   28. maj 2019 Kik efter rust på stellet. Specielt der hvor det er udsat fra vand sprøjt fra forhjulet osv.
    Mærk om det er slør i feks. Bag svinger osv. Osv.
    Motoren kan man ikke lige kikke i, men hvis den lyder sund kan den sagtens køre 100.000km mere.


  • #3   29. maj 2019 Hvis den er rigtig billig i forhold til standen, kan det være en god deal.
    Men ellers er der vel en skov af banditter der harkørt det halve ?


  • #4   29. maj 2019 Du skal lige være særlig opmærksom på transmission støj. Har selv haft en,det var både i 2 og 5 gear,der var meget støj. 600 eller 1200 bandit? De kan hentes i Tyskland for næsten ingen penge,og der findes nogle virkelige flotte eksemplarer dernede. Så hvis det går hel galt,er der altså lys for enden af tunellen. smiley

  • #5   29. maj 2019 Så den første motor holdt kun 48.000km, og nuværende motor har kørt 43.000km. Så er den vel snart færdig??

    Kan sælger oplyse hvorfor der er skiftet motor?


  • Mikael L
    Mikael L Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 17
    #6   29. maj 2019 Jeg har selv en Bandit (600 S fra 2002), der har kørt ca. 92.000. Endnu ingen motorreparationer. Ud over sliddele er lejerne i kronrøret skiftet.
    Så jeg vil mene, at det godt kan være en udemærket MC selvom den har kørt en del.


  • #7   30. maj 2019 Vær opmærksom på, at den kan blive enormt vanskelig at sælge igen pga det relativt høje km tal.

Kommentér på:
Stel / MC har kørt 93.000km? + førstegangskøber

Annonce