939 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
14 Svar
Møgbillister...også i den grad Møgbillister...også i den grad
Bare lige til at følge op påSebastians sure opstød.
Jeg giver ham fuldstændig ret...billister burde afskaffes. Jeg møder da dagligt en eller anden tumpe, der hvis ikke jeg var vågen,havdemejet mig ned.
Jeg mener at man ved lov skulle have et mc kursus når man tager kort til bil. Man bliver en bedre billist af at køre mc.
Hvad mener i?
0 synes godt om
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.137
Ja jeg er jo anklaget for diverse i den anden tråd
Men ja, billister burde kun køre om vinteren
nov 2006
Følger: 21 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 226
Nu jeghar dig kan du så ikke læse mit indlæg inde i teknik forummet omkring instrument bræt til tlr.
Tror du er den eneste herinde der reelt har en chance for at give et nogenlunde svar...
mvh skakse
nov 2006
Danskere holder meget stædigt på ders ret. Ved ikke hvad man kan gøre, men det er de næsten ikke til at holde ud...nu borjeg også i kbh, hvor det sikkert er allerværst.
apr 2005
Følger: 20 Følgere: 49 MC-er: 5 Emner: 35 Svar: 1.408
mar 2004
Problemet er rigtig nok den danske trafikultur. Det gælder om at komme først og det gælder om at være mest til gene!
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 53 Svar: 492
Mvh PeterS
nov 2006
Ved godt det er meget dumt og jeg fortryder også bagefter, da jeg jo er den "svage", men man bliver sgu hidsig!!!
jun 2005
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 111 Svar: 1.953
mine ord de halve:-)
mar 2004
Følger: 63 Følgere: 59 MC-er: 1 Emner: 41 Svar: 1.457
Men ligefrem at blive overhalet af en mor med to unger mens man kører MC... Fniiiiiiiis
mar 2004
Mødre er sq ikke uskyldige! Du skulle se nogle af de psykopat mødre der kommer om morgenen med deres unger på min skole!
Blev forleden overhalet indenom lige inden jeg skulle dreje til højre ind af en indkørsel. Det var sq sygt. En ung gut i en basbil. Fedt hvis jeg var drejet.. klask..
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.196
Jeg er ved at være dødtræt af at høre den ene trafikangruppe svine over den anden!!!!
Det er trafik, der er på vejene. Den består af personbiler, lastbiler, cykler, knallerter, fodgægnere, amatører, prpfessionelle, motorcyklister og sandelig også en vovhund og en hyphest af og til.
Vi ved alle, at mennesker begår fejl, og at vi skal forvente det, Det er det første og sidste vi lærer om trafik! Vi ved også, at vi kan hjælpe os selv og andre ved at minimere de fejl vi selv laver, og forudse de fejl andre kan lave. Og vi ikke bare kan - vi skal!
Det er til at blive dårlig af at se en flok motorcyklister sidde og pudse glorier, mens de selv fortæller om, hvor åndssvage bilister er.
Jeg skal ikke skjule, at jeg også ser bilister foretage sig en række tåbelige og hensysnløse ting, men jeg f...... også MC-ister, der gør det.
Vi kan bare kigge på ulykkesstatistikken (GYS!)
Hvis vi nogensinde som gruppe vil respekteres af andre trafikantgrupper, så starter det med, at vi respekterer dem...
Ked af at det ligner et surt opstød, øh.... nej, for det er et surt opstød, men det er alvorligt ment.
okt 2006
Følger: 79 Følgere: 71 MC-er: 7 Emner: 209 Svar: 5.347
Jeg var måløs og det værste var at jeg ikke kunne overbevise ham om hvor hjernedødt det var.
Jeg hader ikke billister generalt, men sådan en stoder så jeg gerne hænge i galgen
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.196
Kan sagtens forstå dig, men er vor egen holdning ret meget bedre?
Kig lige op i strengen her og i den tidligere - samt temmelig mange andre.
Der luftes ideer som haglgeværer, afsparkning af sidespejle mmmm.
Lets face it - de fleste mennesker truer med ting i irritation, som de aldrig fører ud i livet.
Forresten der er ca 20 gange flere bilister, end der er MC-ister. Hvis fordelingen af idioter er ens, hvad man må formode, skal man se 20 åndsvage handlinger fra en bilist, for hver åndsvag handling, man ser fra en MC-ist!
Det gør ikke bilister til åndsvage - det gør dem til lige så gode trafikanter som MC-ister!!!!
mar 2004
Du har helt ret.
Det er nogle enkelte individer der er nogle bisser!
Møgbillister...også i den grad