Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Træfældning 6.500 kr.
  • Fjerne bunddække, primært efeu 2.502 kr.
  • Sætte rullegardiner op 1.000 kr.
  • Hænge 4 billeder op på betonmur 300 kr.
  • Tilslutning af vaskemaskin 830 kr.
  • Spots på badeværelse virker ikke 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gsxr 400r pris??
  • #1   14. aug 2007 Min er fra 91, havde kørt 23200km da jeg fik den.

Bagenden er ombygget, det ved jeg ikke om forhøjer prisen eller gør den lavere.

Der var lidt små skrammer på den, men intet i vejen med motoren.

Den gav jeg 46.500 for.

• #2   14. aug 2007 den er da mega fed den bagende.
    hvordan syntes dy den trækker?
    jer er bare bange for at man for hurtig vil have noget vildere.

• #3   14. aug 2007 Jeg har kørt på 125cc Mito, der ville jeg gerne skiftet hurtigt igen smiley

Husqvarna TC610, damn et træk og utrolig fed at køre på med alle de krafter, men et helvede at starte den.

Så fandt jeg min nuværende GSXR 400, den er bare perfekt. Du sætter dig op, trykker på elstarteren og den skal lige have lidt choker til at starte med. Og så kører den ellers bare, og det fede ved det hele er at den trækker hele tiden.

Jeg har ikke prøvet større maskine, men det er den bedste jeg har kørt på indtil videre, man kunne måske godt bruge lidt flere krafter hvis man ville ligge og lege på baghjul osv, men den er faktisk utrolig hurtig synes jeg, der skal ingen ting til så er den oppe på de 120km/t, og du overhaler nemt ved den fart. Og de n skulle have en topfart på omkring de 210km/t hvilket jo er rigeligt, eftersom man jo ikke må køre mere end de 130 smiley

Jeg synes bestemt det er en lækker cykel, og jeg beholder den så længe jeg kan/vil smiley Men indtil videre har den ikke skuffet mig. Det lækreste er at du lige kan skifte 1-2 gear ned, når du ligger på de 120 og så give den gas hvis du skal lave en overhaling og du er oppe på 160 sådan okay hurtigt. Dog vil en 600cc jo nok være hurtigere, men jeg er super glad for min. Det jeg sammenligner med er min 125cc, som kunne ingen ting når den var over 100..

• #4   14. aug 2007 det er en fin maskine men syntes de er lidt dyre i forhold til numret større, det er lige før 750 koster det samme i samme årgang, tror man får mest for pengende der, de kostede omkring 60 000 fra ny, og de flste ligger omkring 45-50 000 eller lidt over

• #5   15. aug 2007 45-50.000 vil være mit bud på en pris...

• #6   15. aug 2007 Kommer da helt an på standen af cyklen , men et godt eksemplar burde ligge i starten af 40erne

Kommentér på:
gsxr 400r pris??

Annonce