{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.087 visninger | Oprettet:

Hvad gør jeg? benzinen løber {{forumTopicSubject}}

har før lagt indlæg ind ang karburator benzin løber ud af overløb, har sænket svømmer en anelse, nåleventiler ser okay ud, ( nye er dog bestilt) .......nu kommer det.. kan det virkelig passe det kan løbe benzin ud af overløb pga nåleventilen, ?? har også blæst luft op i nåleventil styr, nåleventilerne er gummibelagt så har svært ved at forestille mig de ik er tætte,,,,,,,,,,,Hvad gør jeg , har jeg overset en detalje på min fzr 1000???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad gør jeg? benzinen løber
  • #1   17. aug 2007 Er du bombesikker på, at dine nåleventiler og svømmere er monteret rigtigt. Under alle omstændigheder bør dette ikke ske, hvis dine nåleventiler lukker, så ma kunne forestille sig, at svømmerne lægger an mod selve karburatorlegemet, men ikke lukker nåleventilen.

En anden sag er, at dine svømmere måske hænger, og ikke svipper op og lukker - helt som en tilkalket WC-cisterne.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.716
    #2   17. aug 2007 Det knud prøver at sige, er at din FZR er et gammelt lokum. smiley

Nej ok... Du skal som sagt huske at tjekke at de allesammen står lige højt - og at anlægsfladerne er rene og tætte. Nåleventilen er den som skal lukke når svømmeren har besluttet at der er nok benzin i huset - så det kan sagtens være dens skyld...

• #3   17. aug 2007 de kan (vist ) kun side på en måde , har pæret lidt til dem mens bund dækslet var pillet af, de ser ud til at kører ok, og svømmerne er ik utætte/ fuldt med benzin

• #4   17. aug 2007 Svømmerne aktiverer nåleventilerne med en lille metalanordning. Den kan bøjes.

Bevæger dine svømmere sig frit, eller kører de mod svømmerhusenes sider?

Drejer de let, på den lille stang/aksel, de vipper om??

Er dine svømmerhuse rene??

Og - de kan kun sidde rigtigt på en måde, men der er adskellige måder at sætte dem forkert på - det samme er tilfældet med den lille mekalisme, der skal lukke ventilen:-)

• #5   17. aug 2007 Bestemt også en mulighed Carsten, men svømmerventilerne burde lukke, selv om en eventuel vacuumhane stod i "´Prime"

• #6   17. aug 2007 der løber kun benzin ud når den er startet, benzin pumpen arbejder ,det er ik hanen der er galt med

• #7   17. aug 2007 takker for alle svarene, som sagt er der bestilt nye nåleventiler, ville bare hører om jeg var gået helt galt ibyen , takker og bukker

Kommentér på:
Hvad gør jeg? benzinen løber

Annonce