{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.895 visninger | Oprettet:

Spørgsmål til crosser folket. {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg skal til at køre cross. Har kørt lidt på en ktm 520 4t.
Hvad skal man vælge 2 eller 4 takt. Tænker på vedligeholdelse(udskiftning af stempel). På en 2 takt er det jo lige til at skifte et stempel, men der imod med en 4 takt der er jo ventiler, knastkæde og en masse andet der skal af for at skifte stemplet.
Hvor langt tid imellem går der før at man skal skifte stempel og lejer på henholdsvis 2 og 4 takt.

Lad mig høre jeres mening om dette.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgsmål til crosser folket.
  • #1   20. aug 2007 timer køre de ca. det samme. "kommer an på hvor volsom du køre" ca. 30 timer.. men vedligelholdelse er det klart billigst med en 2 tatk.. uden tvivl...

  • #4   20. aug 2007 En 4 takt skal ikke have nyt stempel særligt tit.
    Stemplet er jo hele tiden velsmurt af motorolien på 4 takteren og der er foring hele vejen rundt. Skifter man tit motorolie så man får koblingsstøvet ud burde 4 takteren være mere stabil.
    En 4 takter leverer også kræfterne mere blødt end 2 takteren.

    Har dog i de næsten 10år jeg nåede at køre cross på hyggeplan kun kørt 2 takt, jeg syntes de lyder fedt og så kan jeg godt lide 2 takterens måde ligepludselig at tænde af på.


Kommentér på:
Spørgsmål til crosser folket.

Annonce