{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TUSIND TAK
  • #1   6. jun 2005 Jeg var en af de fem, ville bare pynte lidt på resultatet..... det er jo en kreidler du kører, det skal du have et par velkomstpoint for "har jo selv været der"...... smiley Men du må jo prøve igen når du har fået en cykel med nogle flere ccm... Hilsen Simon

• #2   6. jun 2005 ja mange tak simon, hvad var det for en kreidler du havde, og TRO MIG jeg prøver igen når der kommer lidt flere kubik under topstykket !!!

• #3   6. jun 2005 var det en 5 gears ?
    Flabet kværn sådan en kreidler! - jeg kørte fra alle i min by da jeg havde min gamle 5 pind´s med 8,25 Van Halen tun! - det var sku noget der virkede!

Jonas

• #4   6. jun 2005 det er dog kun en 3 gears, uhhhaaa, hvormeget kørte den med dit van veen tun, er det ikke det du mener ???

• #5   6. jun 2005 Van et eller andet ihvertfald, den var meget medtaget cylinderen da jeg fandt den, jeg tydede det bare som om at der stod "halen" til sidst! - tja, på en god dag rendte den 130 vil jeg tro, Fik den aldrig målt ( den blev nakket en mørk nat! ) og den havde rigtig godt træk i alle gear! - for satan da den røg derudaf på de små veje!
    Den glemmer jeg aldrig!

• #6   6. jun 2005 du er måske interreseret i en 5 gears motor? - eller en 45mm cylinder til din 3 gears? - jeg har mange dele liggende stadig. har du skivebremse?

Jonas

• #7   6. jun 2005 JEG ER MEGET INTERESERET, kan du ikke også lige acceptere min venskabsansøggning, så vi lige kan snakke videre når emnet går ud af forumet, tunet kan kun havde hedet Van Veen, da det er det eneste seriøse tun til kreidler, nej har ikke skive, men tromle, hvad helt præsis ligger du inde med ???

Kommentér på:
TUSIND TAK

Annonce