{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.483 visninger | Oprettet:

Christian W
Christian W
Tilmeldt:
4. aug 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7

R6´er der dør når den bliver varm... {{forumTopicSubject}}

Hey jeg har en Yamaha R6 der dør når den er blevet varm med mindre man holder den oppe i omdrejninger går den ikke død... det der er mærkeligt er at den kan godt stå i tomgang og du kan vride gas håndtaget i bund uden der sker noget. hvis du står længe nok med håndtaget i bund så efter et min så tatr den fint gas igen og så kan du kører igen men så pludselig når du holder i et lyskryds så vil den ikke tage gas igen....
Hvad sker der med min motorcykel ????
Jeg håber der er nogle der har hørt om dette før da det er et ret belastende problem. Og håber at høre fra nogen der kan hjælpe mig med dette problem.
Med venlig hilsen Christian.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  R6´er der dør når den bliver varm...
Kommentér på:
R6´er der dør når den bliver varm...

Annonce