2.978 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Benelli BN 251 Benelli BN 251

Hej mcg

Jeg har været ude og afprøve sådan en fætter her, den køre da okay efter min mening men ville lige høre om der var nogle som kender til denne maskine både plus og minus, har ikke helt besluttet mig endnu om det lige skal være den, ved godt de sælger den i thansen osse...

på forhånd tak

Mvh

Ronni

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Benelli BN 251
  • #1   3. jul 2019 Hold dig Langt væk fra det Kineser lort.....
    Engang var det på italienske hænder og var nogenlunde oki...
    Idag er det noget værre bras efter nogle kinesiske forretningsmænd opkøbte det....

• #2   3. jul 2019 #1: Og det ved du fra dit ejerskab af en kinesisk ejet benelli?
    Jeg vil nok mene den kinesiske kapital (og produktion) er et løft af kvaliteten af det italienske mærke...

Største anke på dem er efter sigende finishen. Så hver over den med vask og polering, så skal den nok holde. Personligt ville jeg snuppe 302’eren der kun koster 10.000kr mere

• #3   3. jul 2019 Jesper de bliver fremstillet i Kina... kender en som her en 500 ccm af dem og den har han absolut ikke været heldig med

• #4   3. jul 2019 #3: BMW har i 20 år fået produceret nogle af deres motorer af en kinesisk fabrikant, det betyder da ikke det er lort...

• #5   3. jul 2019 havde man det ikke på samme måde ved japanske maskiner i starten?
    jeg tror blot det handler om en ordentlig kvalitetskontrol.

• #6   3. jul 2019 Jeg er da heller ikke i tvivl om de på et tidspunkt nok skal komme til at lave bedre motorcykler, men det har de ikke formået endnu....
    Er der en real motorcykelforhanler som sælger Benelli udover Thansen ?

Når der er fejl på Benelli bliver de sendt til Thansens i middelfart for at blive lavet,,, smiley smiley smiley

• #7   3. jul 2019 #6: Hvis du ikke mener, at der i Kina bliver produceret ordentlige motorcykler, så skyldes det nok manglende viden fra din side.
    Benelli er ejet af Qianjiang, som på ingen måde er en lille virksomhed.
    Selv samme Qianjiang har overbevist folkene bage Harley, om at deres produktion er så god, at Harley er klar til at smide deres logo på det den kinesiske fabrik laver.
    Og jeg vil gætte på, at de folk der tager de strategiske beslutninger for Harley, og om deres ry for kvalitet, nok kan vurdere om der i Kina laves materiel der lever op til deres standard.
    Men du er så åbenbart klogere end dem.

Thansen er ene forhandler af benelli, og med den mc forretning de er ved at stable på benene, så kan man med rette godt kalde dem for en reel motorcykelforhandler

• #8   3. jul 2019 Jeg ved godt Qianjiang påtænker et samarbejde med Harley,,,, Vist noget med de skal lave dele og nogle små motorcykler,,,................ (Indien laver jo også Harleyer)......
    Men det ændre jo stadievæk ikke på Kvaliteten på Benelli ikke er super god endnu...

• #9   4. jul 2019 #8: Så du forventer QJ laver bedre kvalitet til Harley end de gør når der står benelli på tanken?
    En af de nye Harley modeller der er tale om, er en model på 300ccm. Mon ikke det bliver med samme motor som Benelli 302...

• #10   4. jul 2019 Jeg kan ikke rigtig forstille mig det skulle blive samme motor, men lad os se om kvaliteten ikke bliver betydelig bedre end den er i dag....

• #11   4. jul 2019 #10: Harley har sgu da valgt QJ på baggrund af det de bygger nu, og ikke med en forventning om at HD skal udvikle den forretning.
    Og du kan være 110% sikker på, at den kommende HD 300ccm bliver med en motor der også bruges andre steder i QJ. Harley har ikke kapitalen til at betale for en helt ny udvikling, til en lille mc der skal tjenes hjem i totalsalg, frem for størt dækningsbidrag på få enheder.
    Præcis som KTM og TVS og som med BMW og Loncin.

• #12   4. jul 2019 Lad os se hvad der sker om Harley får noget salg op den bekostning.....
    Jeg tror dem som køber Harley gør det fordi de kan lide den tunge v2 lyd og den måde de køre på.......
    Tror ikke der er nogle harley folk som vil købe en kedelig 300 ccm..... .... ..... ......

• #13   4. jul 2019 #12: De er tiltænkt det asiatiske marked, og der er en 300ccm MC en halvstor MC. Selv deres Street 500 og 750 sælger ganske godt der, selvom det ikke er en tung V2'er.

• #14   4. jul 2019 I asien/Thailand er der mange store Harleyer faktisk er der ikke ret mange små sportster...
    men ellers har de stort set de samme maskiner som vi har....
    Men deres 125 ccm hondaer har de ekstrem mange af som bliver brugt som taxaer......
    Så har de en masse underlige kineser maskiner vist 250 ccm...

Kommentér på:
Benelli BN 251

Annonce