{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.882 visninger | Oprettet:

Nummerplade på højkant {{forumTopicSubject}}

Nu hvor nummerpladen kan monteres på siden af cyklen - er der nogen der har erfaring med den opmærksomhed man får fra øvrigheden eller syn, ved at monterer den på højkant (spare lidt i bredden). Regulativet siger den skal være tydeligt læsbar, men det at vende den 90 grader har vel ikke den store indflydelse på dette? Specielt ikke på fotos.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nummerplade på højkant
  • #1   6. jul 2019 Dødfødt!

  • #2   6. jul 2019 Tænker det har ret stor indflydelse på det... Prøv og vend avisen og se smiley

  • #3   6. jul 2019 Jeg vender gerne avisen 90 grader, men kun hvis jeg ligger på sofaen smiley

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #4   6. jul 2019 Det må man ikke, og det vil alle fortælle dig.

  • #5   6. jul 2019 "Tydeligt læsbar".....dér har du svaret.

  • #6   6. jul 2019 ja ja, du stod ikke forrest i køen da der blev delt sund fornuft ud

  • #8   6. jul 2019 Hvis du vil spare bredde kan den med fordel monteres bag på mc

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #9   6. jul 2019 #8 - Det er bare lidt for ordinært, er det ikke? smiley

    Hvad med på en pind som stikker 3 meter op i luften? smiley


  • #10   6. jul 2019 Nej det bliver noget bøvl med nr pladelyset smiley

  • #11   6. jul 2019 #9 er der ikke en max højde også ? smiley
    Ellers kunne det være genialt at montere den på flagstangen sammen med rævehalen! smiley


  • HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

    Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.559
    #13   6. jul 2019 #12 Hans Henrik: Det er og bliver MCG! smiley ha ha ha

    Forøvrigt er jeg mere end overbevist om, at svaret ligeledes er at finde på Hestenettet!


  • #16   7. jul 2019 Du kan slibe den ind til den røde streg og spare en cm.
    Det må man gerne, da der bare skal være en rød streg om pladen.


    profilbillede
  • #17   8. jul 2019 #2. Nu har jeg prøvet at vende min iPad om 50 gange og det er stadig lige læsbart.....

  • HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

    Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.559
    #18   9. jul 2019 #15 Ivan: Hvis du hentyder til, at at "efterhånden" betyder siden marts, hvor du koblede dig på MCG, tja, så er det nok ikke grundlag for betragtningen. Omvendt, hvis det er helt legalt (og det er det jo), at stille pænt tåbelige og dumme spørgsmål, så kan du da have ret....

    Men at åbne dialogen med; "Nu da nummerpladen sætter på siden...." - hvor alle alarmklokker ringer: DET MÅ MAN IKKE! Og derefter fortsætte i samme spor... gad vide om nummerpladen kan roteres 90gr. uden nævneværdig problemstilling eller opmærksomhed fra Etaten eller den lokale Syns Sherif? Hmmm....... Er det nu vi tager en omgang popcorn & cola for at nyde den spændende film?

    Der må da være grænser......men okay, jeg kan godt se vi har en udfordring - generelt - med den såkaldte "nye generation" når selv pænt-oppe-i-alderen generationen også selv opfører sig som SoMe, Krænkelses-mentalitet og ikke mindst "curling-fantast" hvor alt burde komme løbende let smut i WD40 ind i favnen på en.....

    Som udgangspunkt er der ikke dumme spørgsmål - fakta!

    Men at stille spørgsmål ind til eller om..... på et område der ligger lige for i forhold til "Google is your friend" - og har du taget MC/BIL førebevis, så må du forventelig vide bare lidt omkring hvorledes musikken spiller.....tilføjet, at du er havnet på Scooter galleriet....øh, undskyld, MC Galleriet.... Well...

    Fortsat god sommer med udfordringen i forhold til 360 roterende nummerplade smiley smiley


  • HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

    Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.559
    #20   10. jul 2019 #19 Hvorfor nøjs' med at agere smagsdommer, når man også kan udøve "opdragelse" i selv-hjælp efter bedste evne? smiley Man kan nemlig godt skrive tingene som de er- og endda på en meget direkte måde, uden at man behøver at svine nogen til eller tale/skrive pænt om/til vedkommende - altså dialog med et smil på læben? Og hvis du ikke påpeger "at noget kan gøres bedre", "lovligt", "smartere" eller noget helt andet....tja, så kaldes det afvikling.....udvikling er da langt bedre, ikke? smiley

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #21   10. jul 2019 A hva?

    Kan man sige tingene pænt uden at skulle svine folk til i samme moment????

    Aaaaaarh Hansemand - den må du lige lidt længere ud på landet med?!?!?!? smiley

    Ironi kan nemt forekomme. smiley


  • HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

    Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.559
    #22   12. jul 2019 ......sidder her i vandkanten, flyttet mig fra udkantsdanmark, så kan nok ikke (pt.) komme længere ud på landet! smiley

    Og dette uden det mindste anstrøg af ironi eller humor - som i overhovedet ikke!


  • #23   16. jul 2019 Næste gang du går i biffen køber du fire sæder og ligge dig ned og nyder filmen.

Kommentér på:
Nummerplade på højkant

Annonce