{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ebay. Paypal????
  • #1   7. jun 2005 jamen vil det sige at hvis der er markeret P.P. så skal man bruge den betalings metode?? eller kan man bare overføre normalt??

• #2   7. jun 2005 Jeg vil på det kraftigste fraråde, at benytte paypal.
    Du risikerer (er set før), at pengene forsvinder og du ikke får din(e) vare(r).
    Deres store problem er (desværre...), at de er amerikanere og de supporterer på "amerikansk",- forstået på dén måde, at det kun er amerikanere, der du´r.
    Undersøg om der findes alternative betalingsmåder.

• #3   7. jun 2005 Jeg har nu aldrig haft problemer med at betale over pay pal, og har nu heller ikke hørt om nogle. Men vil da ikke afvise, at der ikke kan ske fejl.

• #4   7. jun 2005 Beløb under 200 euro sender jeg i et værdi brev direkte til gutten jeg har handlet med og har dæleme gjordt det mange gange og har aldrig haft bøvl med det, men en god ting er lige at tjekke om der har været bøvl med den man vil handle med, let gjordt det kan man på den side han har sin vare til salg, der står Bewertungsprofil positive og negative !! den der kun har positive tror jeg ikke tør snyde.

MVH Tonny

• #5   7. jun 2005 Jeg har benyttet PP en del gange uden nogen form for problemer ! Så kun varme anbefalinger herfra

• #6   7. jun 2005 Her også benyttet pp en del gange har været meget tilfreds med det plus at der er en forsikring der lyder at alt igennem pp er forsikret op til 1000 dollars.

Ronny

• #7   8. jun 2005 Ebay har en infoside om de forskellige betalingsmuligheder. Den er typisk lige under de forskellige betalingsmåder sælger tilbyder. PayPal er noget af det mest sikre der er, og er det Ebay anbefaler frem for alt.

Kommentér på:
Ebay. Paypal????

Annonce