{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.047 visninger | Oprettet:

Yes... har fået drømmekværnen {{forumTopicSubject}}

Vær søde at krydse fingre for mig derude, jeg skal til syn med "Barbera" imorgen.

Har lige købt en Honda cb 500, fra 1977, jeg ved godt det er en gammel maskine, men kunne sq ikke dy mig da jeg så den, og fik den til en meget rimelig pris, da der er lidt småpillerier ved den, men fed, ja mon ikke, og sikke en lyd*SS*

Jeg hentede glad og fro maskinen hos min lokale mc-pusher, starte den op, og så ellers derud af, på prøveplader,, Yes, det var en fed fornemmelse at køre på det svin her, jeg var solgt til den her maskine, ikke mindst fordi den fortrinsvis er bygget op af Harley stumper, og dem har jeg sq en forkærlighed for.

5 kilometer tror jeg, at jeg havde nået at trille, da det første af småpillerierne viste sig,, lortet gik ned i omdrejninger, kunne ikke tage gassen, og gik død,batteriet var fladt. fuck noget lort, så stod man ellers der, på Lars tyndskids mark, med en mc på prøveplader, og gloede åndsvagt, for andet kunne man sq ikke så godt, telefon havde jeg ikke med, så mit eneste håb var, at konen ville savne mig, og lede efter mig.
Mange racermaskiner sprintede forbi mig, enten imens de sendte mig et fåret smil, eller simpelthen havde for travlt med at holde sig fast på cyklerne, og mange bilister grinede da også hånligt af mig, hold da kæft hvor pinligt...

Endelig var der en der stoppede op, en fyr på en Kawazaki 750, af ubestemt, men ældre årstal, han havde en bagpassager med, og spurgte om han kunn ehjælpe mig med noget, og lidt studst fik jeg svaret, at med mindre han havde et batteri i inderlommen kunne han nok ikke gøre det helt store, det havde han jo selvfølgeligt ikke, og væk var han.

Jeg gav min ellers så elskede nyerhvervelse et spark, og satte mig modløst i vejkanten, tændte en smøg og havde ondt af mig selv.

Selvsamme mcìst som jeg havde set 20 minutter tidligere kom nu tilbage, med tomt bagsæde og spurgte om han ikke lige skulle smutte mig hjem, hold da kæft mand, det var da lige det han måtte, jeg ville godtnok gerne hjem, så jeg hoppede straks om på passagerpladsen på kawaen, og derudaf gik det ellers for fulde gardiner. Jeg takkede ham mange gange for hjælpen, og blev utroligt glad da han sagde, at han jo altså var af den mening, at det var ens simple pligt som mc`ist, at hjælpe andre mc`ister hvis man kunne, så var jeg sq alligevel ikke den eneste tilbage af den gamle skole, og jeg tror sq på, at hvis man hjælper andre, kan man selv få hjælp hvis man får brug for det, for ser jeg ham vil jeg straks holde ind, men ser jeg de andre der bare ræsede forbi med et ghånligt grin, så kan de være helt sikker på, at få det samme grin tilbage hvis det en gang er omvendt, er jeg virkelig deneneste af den mening?

Der skulle vel ikke være en der ligger inde med et ledningediagram til sådan en gammel fætter?

fyren der har haft den før har snoet det sammen med gaffa osv,så det er komplet umuligt at finde hoved og hale i.

På forhånd tak, ses derude


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yes... har fået drømmekværnen
  • #2   1. jun 2004 Hmm måske skulle du have skolepengene tilbage? 1+1 giver 2, og ja smed den første et forkert sted ved en fejl.

    Hvad giver lige dig ret til at bedømme om jeg er en idiot? kender du mig?, eller er det fordi jeg har lavet en fejl? Hvad pokker er det da for en måde at sige velkommen på? Hvem er mest idiot, den der laver en fejl, eller den der spilder sin tid på at kommentere en ligegyldighed?
    Håber sq godtnok du er undtagelsen herinde, ellers er der sq ikke meget tilbage af mc kulturen...


  • #4   1. jun 2004 Jonas, jeg tror bare Eddi undrede sig over, at der ikke skete noget da han trykkede 'send'. Vi har vel alle prøvet at trykke en gang for meget eller to smiley
    Ergo, jeg tror bare Jonas har haft en dårlig dag, eller det må man da håbe.....

    Velkommen i hvert fald.
    Mvh
    Martin


  • #5   1. jun 2004 hmm tror ikk edu har ødelagt hele mc-kulturen, og har ikke engang skrevet noget der lignede.
    Det er helt ok du kommenterer det, men det skal du sq ikke gøre ved at kalde mig idiot, det er ikke lige det fedeste at læse som den første kommentar man overhovedet nogensinde modtager herinde.
    hvis der har været 20 tråde med det emne, er der sket et eller andet mærkværdigt på siden, jeg trykkede send en eneste gang, og fandt ud af det var placeret forkert, og oprettede det det rette sted, og trykkede igen send, en gang.Hvordan det er blevet til 20 tråde ved jeg ikke, men det har nu kun været muligt for mig selv at se indægget 2 steder, derfor min undren.
    Ikke fordi jeg er supermand eller noget som helst men jeg har da prøvet at poste en besked før, og det her har jeg godtnok aldrig oplevet. Sorry hvis det har været så stor gene for dig.


  • #7   1. jun 2004 Set bort fra alt dette er det helt rigtigt at man skal squ hjælpe hinanden for det man gør får man måske selv brug for en dag og udover det er det da altid rart at hjælpe folk med den samme interesse som en selv - det er vel også derfor vi mødes på Bakken, i Århus og Søby osv. osv. Ha´ en forrygende sæson smiley
    Mvh. Jimmi


  • mads f
    mads f Tilmeldt:
    jun 2004

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #8   6. jun 2004 Hvis du trykker send og derefter "F5"/ refresh poste den en helt ny, så hvis du har trykket F5 20 gange har du postet 20, men hvis man ikke ved det behøves man ikke blive kaldt en idiot...

    Btw. det er sku surt at stå et sted med en cykel der ikke virker... har selv prøvet noget af det samme, bare på en scooter... skulle i banken, så jeg lånte lige min vens scooter, så kunne jeg sku ikke få den igang igen efter jeg havde stoppet den :S.. så jeg måtte gå hjem....


Kommentér på:
Yes... har fået drømmekværnen

Annonce