{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
508 visninger | Oprettet:

Intercom i Neotec-II {{forumTopicSubject}}

Hej MCG,

...ooooog aftenens tredje emne om grej, jeg overvejer at smide penge efter:

Shoei Neotec II med intercom-system, som vistnok hedder Sena SRL2.

Så vidt jeg forstår, har det en almindelig FM-radio. Jeg foretrækker sådan set at være fri for både 'Ugens Uundgåelige' og 'Orientering på P1', når jeg kører, men jeg vil gerne have trafik-meldinger.. Kan det gøre det samme som en almindelig bil-radio: Spille på helt lav - næsten uhørlig - volumen, og så automatisk skrue op, hvis der kommer en trafikmelding og så automatiks skrue ned igen bagefter?

På forhånd tak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Intercom i Neotec-II
  • Kasper C
    Kasper C Tilmeldt:
    jun 2019

    Følger: 1 Svar: 17
    #1   12. jul 2019 Hejsa

    Er næsten 100% sikker på der ikke er TA på SRL2. Det er bare en simpelt FM radio. Dog har jeg en kammerat som har installeret det, og det virker super.

    Personligt mener jeg at Cardo Packtalk er et langt bedre system, men jeg forstår også at indbygningen i hjelmen vejer tungt, for det er sgu fedt. Jeg har klumpen på siden af hjelmen. Man mærker det ikke, men kønt er det jo ikke.

    Mvh

    Kasper
    www.onetallrider.com


  • #2   13. jul 2019 Den gamle har investeret i 2 sæt jeg hjalp ham med at forbinde. Fedt sæt, men som allerede nævnt er der desværre ikke nogen trafikmelding funktion.

  • #3   13. jul 2019 Super - tak for info til jer begge smiley

  • #4   14. jul 2019 Opfølgning: jeg har opdaget, at Vejdirektoratet har en app, der kan give P4's trafikmeldinger, så hvis man forbinder telefonen til head-settet, så kan man nok opnå det samme smiley

Kommentér på:
Intercom i Neotec-II

Annonce