{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
645 visninger | Oprettet:

r6 tysk model (Drosslet tIl 98 heste) {{forumTopicSubject}}

er der nogle der ved præsis hvad det er der er begræset på den? altså min er drosslet til 98 heste det stod på den tyske reg attest, jeg ved karburatoren er begrænset ved at gas spjældende de kun kan gå halv op samt nogle nåle dysser osv. nu har jeg så anskaffet mig et nyt komplet karburator batteri men er der nogle der ved om den evt også er begrænset i en tændings boks eller andet?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  r6 tysk model (Drosslet tIl 98 heste)
  • #1   27. aug 2007 måske dine indsugningsgummi er forsnævret .
    det var de på den motor jeg købte til min tl . den var også fra tyskland .

mine var meget tykkere i gods og på den måde var der ikke samme ø-mål indvendigt i indsugningssiden .

• #2   27. aug 2007 Jeg undersøgte før jeg købte min hvor de plejer at være droslet og det er vist i indsugningstragtene! Min var så en fullpower...

• #3   27. aug 2007 det er ikke indsugnings gummierne men karburatoren. men jeg er bare i tvivl om der er en elektronisk begrænsning det var fordi jeg er igang med og lave min gearkasse så kunne jeg lige så godt få lavet den til fullpower med det samme. men anders havde du ikke også problemer med din gearkasse?

• #4   27. aug 2007 Thomas B--->

JO det troede jeg...... Men fandt ud af min gear pedal stod for højt i forhold til min højde så har simpelt hen bare ramt ved siden af 2 gearet en gang imellem! Min fejl.. Så nu er der ingenting overhovedet :o) Er det dit 2 gear der er røget? Og hvad koster det at få lavet? (er klar over du selv kan, tænker mere på stumperne?)

• #5   27. aug 2007 Hvad står der egentlig af KW på din attest?

• #6   28. aug 2007 ja mit 2 gear er røget desværre men jeg har lige modtaget reservedelene så nu skal den bare samles så den er snart på banen igen smiley jeg har købt 2 tandhjul en skifte gaffel skiftetromlen og div pakninger der er dele for omkring 4000 og så får jeg så noget rabat så omkring en 3000 har det kostet mig plus en MASSE arbejde hehe

Kommentér på:
r6 tysk model (Drosslet tIl 98 heste)

Annonce