{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
699 visninger | Oprettet:

Pas på duerne!!! {{forumTopicSubject}}

Hej, sidder egentlig stadig og er en smule rystet over min tidligere tur på aftenen. Ligeledes har jeg også stadig ondt omkring halsen/struben og så brystkassen.

Nå, men grunden til dette er følgende. Kommer kørende på en hovedvej (A26) med omkring 135 km/t. Ser så længere fremme, at der sidder nogle duer i vejkanten. Da jeg så nærmer mig dem, flyver de forvildet op (det gør mange fugle sgu altid) og hvad sker der så - én af dem flyver DIREKTE ind i mig. Først ramte den vist det øverste af kåbeglasset for derefter at ramme mig ved halsen og brystkassen. Hold op, det gjorde nas - mistede total overblikket, da det gav et ordentlig smask. Fik sågar fjer op under hjelmen og lort + andre due dele ud over tøjet og motorcyklen. Kunne jo egentlig godt være styrtet ved det - skræmmende.

Nå, men kåbeglasset har fået sig nogle små ridser men heldigvis slap tanken for ridser. Der lå nemlig en knust due, som jeg smed af helvede til, da jeg var kommet mig.

Så mit råd er - PAS PÅ de fugle i vejkanten, når I kommer kørende. Det kan gå rivende galt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pas på duerne!!!
  • #2   8. jun 2005
    HEJ H-J.
    Mit råd er - kør til KBH.rådhusplads og ta` hævn. Gi dem gummi i næbbet. Godt at det gik godt. MVH @


  • #3   8. jun 2005 Jeg var ved at lave samme nummer i dag, bare med nogle lidt mindre fugle. Der sad omkrig 50 spurve eller hvad det nu var for nogle fugle der alle fløj lige ind foran mig da jeg kom kørende ud af landevejen. Jeg ramte ikke nogle af dem, men det havde da nok også gjort nas smiley

  • #4   8. jun 2005 Jeg lavede osse lige en flyveskalle på en kamakazi-solsort med 130km/t sidste sommer... Jeg lå og kørte lidt om kap med en golf. På det tidspunkt jeg rammer fuglen ligger jeg lige foran golfen. Den rammer mig på lige over visiret på hjelmen, og eksploderer fuldstændigt.
    Der skete heldigvis ikke noget med mig (solsorten døde på stedet... RIP) og jeg fortsætter turen uden mén, men jeg tror på dem i Golfen fik sig et billigt grin!!!

    /Jan


  • #5   8. jun 2005 Ja duer er latterlige....fik en på låret for nogen år siden med 150....kæmpe blåt mærke....det vildeste trælår....ha ha

    Men ja...godt at huske på....så man kan passe på....

    E


  • #6   8. jun 2005 Det er sgu herlige historier! smiley Selvom det jo lige så godt kan gå grueligt galt! :S

    Har sgu også tit fået sådan en humlebi ind på halsen (der dækker hjelmen jo ikke lige)! Satans til kryb, for det gør fandme nas! Ordenlig stor rødt mærke får man af sådan noget pis!
    Og så er det endda noget fis med de humlebier.. Teoretisk set KAN de ikke flyve (tyngdekraften, deres egenvægt og vingearel).. Og så tager de sgu røven på en, og laver den vilde kamikaze lige ind i halsen på en!


Kommentér på:
Pas på duerne!!!

Annonce