641 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

GSR600 vs. GSF650 Bandit GSR600 vs. GSF650 Bandit

Hey allesammen.

Jeg vil sætte om til ny mc, og har kig på disse 2 maskiner...

Men hvad taler for at det skal være den ene fremfor den anden??

Jeg skal selvfølgelig have prøvet begge, men da tiden ikke har været til det, ville jeg lige høre hvad i har at sige om de 2 modeller inden jeg skal ud og prøve dem selv, og hvad i ville råde mig til???

Hvad er plus og hvad er minus???

Håber i finder tid til at hjælpe mig videre smiley

Mvh
Gert

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskiftning af afløbsrør i køkkenvasken 1.000 kr.
  • Stoppet vandløb 800 kr.
  • Toiletmontering 1.790 kr.
  • Skift af kogeplade 1.300 kr.
  • Jeg skal have gravet et aflangt bed på ca 5x1 mtr. Jeg kan selv ligge ukrutsdug osv, det er kun udgravningen jeg ikke kan. Der er lidt rødder fra hækken. Jorden er en blanding af jord og sand, mest sand. Der skal ikke graves ret dybt. Jeg har en spade og en skovl, men andet har jeg ikke. Det er ikke så stort et stykke der skal graves, så jeg tror ikke det tager ret lang tid. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GSR600 vs. GSF650 Bandit
  • #1   29. aug 2007 Jeg ville sige at GSR er en udpræget "legemaskine" hvor GSF er lidt mere "komfort". Jeg har selv haft en GSR og var da utrolig glad for den. Men den er ikke skabt til at køre lange ture til udlandet osv. Den er bygget til at lege på de små veje og skal have MANGE omdrejninger før der sker noget. Jeg har ikke prøvet GSF og kan af samme grund ikke rigtig udtale mig om den...

• #2   29. aug 2007 Jeg har været og er stadig RIGTIG glad og tilfreds med min bandit, men det er ikke fair at sammenligne de 2 uden vidre... Som at sige hornet vs bandit... Havde jeg pengene havde jeg valgt en gsr... Men det er svært at sige, afhænger så meget af hvad du er til... En bandit er mere all around, men tag ikke fejl, den er altså sjov og hurtig nok på de små veje, den er lettere kørt og mere tilgivende, men kræver også mere af føren for at køre stærkt gennem de små sving...

• #3   30. aug 2007 gsr er den der af de 2 med bedste køreegenskaber.. og tror også det er den der er nemmest at køre.. så hvis det er til sjov er det den.. er det til arbejde.. er det den og ja det er den.. banditten er meget all-round.. tja men kan nu ikke se at der er så meget mer komfort i en bandit medmindre du vælger en bandit med kåbe.. bandit er trods alt en tung en..

• #4   30. aug 2007 Jeg havde selv kig på en GSR, men efter at have prøvet både en GSR og en Kawasaki ER-6n faldt valget på ER-6eren. Måske den er et brugbart alternativ? Prisen er også rigtig fornuftig.

• #5   30. aug 2007 Den er ikke til hverdags brug, det er en ren hobby og for sjov cykel jeg søger, men vil gerne have muligheden for at kunne køre en længere tur uden problemer, så den skal ikke kun være til byen, og så skal den kunne give mig en hvis form for komfort på turerene!!

Hvordan er den hvis man skal til træf, og have fuld oppakning på, har hørt at det næsten skulle være umuligt, da der ikke er så mange steder man kan fastgøre ellastikkerne, er der noget om det???

• #6   30. aug 2007 Jesper Valby -

Har selv haft kigget på sådan en ER-6, lækker bike med ryk i smiley

Så nu skal jeg bare have pøvet de andre for at kunne sammenligne!!!

Men gad satme godt at have ABS, og det får man jo kun hos Bandit'en, med mindre at man betaler mere for den nye ER-6 model med ABS.....

• #7   30. aug 2007 GSR´en har en glimrende kørekomfort, og er væsentlig bedre til sving end jeg.
    Har aldrig prøvet en Bandit, så jeg skal spare dig for ukvalificeret nonsens.

• #8   30. aug 2007 Nu skal det så lige siges til mit tidligere indlæg at min sammenligning gik mellem GSR og Bandit med kåbe. Uden kåbe er langturs komforten nok den samme...

• #9   30. aug 2007 Til Glen B, ER6 er da ikke en gammeldags motor mener at ha læst et sted at den er udviklet ud fra zx 12r, tror muligvis at du hentyder til at det er den samme klump som sidder i de gamle gpz 500 og ER5.

• #10   30. aug 2007 ja den er jeg med på men har læst( i et engelsk blad) at de groft sagt har taget en zx12r motor og delt den i to.

• #11   30. aug 2007 Tak for jeres svar smiley

Glæder mig til at prøve en GSR... smiley

Kommentér på:
GSR600 vs. GSF650 Bandit

Annonce