{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
897 visninger | Oprettet:

AARRRHH!! {{forumTopicSubject}}

Til min store glæde købte jeg for netop en uge siden en Fireblade fra 92! Satans dejlig maksine må jeg sige. Var lige ude for at lufte den i dag, og parkerede den ude foran haven.. 10 min. senere kommer min lettere forpustet nabo brasende ind ad døren, og spøger om det er min motorcykel der står ude på gaden... eller nærmere stod ude på gade, lad os sige det sådan! Kvindemennesket har overset den "bette" cykel da hun bakker ud, og der finder jeg den så, liggende som en anden strandet hval, midt på gaden!! ###!!?! hmm..
Så tænkte jeg på:
1: Hvad koster en omlakering?
2: burde man i stedet købe nogle 98'er (eller noget) kåber og smide dem på?
3: hvor og hvad koster sådan en sæt?

Mvh Mads

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  AARRRHH!!
  • #1   1. sep 2007 aaarh nedtur !!!

• #3   1. sep 2007 Ville også holde den original hvis det var mig, men damn hvor er det bare ærgeligt, har faktisk en lign. episode fra mine unge dage.
    Kammersjukken havde smadret sin egen mc, og da hans storebror skulle afsted på ferie, var han så flink at låne ham sin, de sidste ord han sagde var, kør nu ordenligt. under en halv time senere var den kvæstet (kørte op i røven på en pensionist) men alle sejl blev sat til for at få dem fikset inden han kom hjem fra ferie (skulle jo nødigt opdage noget) så han fik nye dele hjem, fik kvæstede dele skiftet, fik den også malet, samme dag den kom hjem fra maleren sad vi ude i hans have og meget pertentligt satte nye mærker på cykel, med linial opmåling, intet blev sparet og vi var vildt godt tilfredse med resultatet, ja den var fakstisk meget flottere end før. Nå men cyklen blev kørt ud af haven og stillet foran huset og så ville vi ellers belønne os selv med en kølig pils, men ca. samtidig som den første pils blev åbnet, hørte vi et højt brag..... suuuuuk gæt hvad der var sket....kan kun sige velkommen i had din nabo klubben smiley

• #4   1. sep 2007 Glem alt om prisen, nabo'ens forsikring betaler.
    En 92 Blade skal være original.

• #5   1. sep 2007 Chock!!! smiley kondolerer

Men som de andre siger. Den må forsikringen klare.

• #6   1. sep 2007 Den skal da helt sikkert opdateres til en 95->

Kommentér på:
AARRRHH!!

Annonce