827 visninger
|
Oprettet:
Suzuki gs500e streetfighter projekt.. {{forumTopicSubject}}
Hej hej.. Jeg har lige fået mine billeder opdateret siden jeg købte min gs500e som jeg den gang fortalte at jeg ville prøve at lave lidt streetfighter ud af.. Jeg kunne godt tænke mig hvis i ville være så venlige at gå ind på min bruger og lægge en komentar og måske et point og så kigger jeg oss ind til jer;-)
GRUNDEN..! til dette er at jeg gerne vil have nogle kommentarer til hvad mere jeg kan gøre ved min cykel for at bygge den om og høre nogle kreative hoveders ideer..! På forhånd tak;-)
nov 2004
Følger: 6 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 4 Svar: 44
af med forlygten og urene, monter to små lygter en på hver side af kronrøret på stellet hvor de sidder stille når du drejer. Urene skiftes med digitat ure. bagenden skiftes ned en mindre, lige så lang men tyndere vertikalt.
Potten kan evt skiftes med en der sidder lige under sædet og så nummerpladen lige under, eller det at fortrække er el lave en selv der sidder lige under motoren med afgang på hver side af bag hjuler, det er jo en to benet bike. så mal den en mat farve. et plus er at sætte slipon styr på. potten kan tage noget efekt, eller evt give noget, men det kan gøres med noget alu i plade form og en nitte pistol, og selfølgelig lidt snilde.
Hygge med projektet.
Martin
Suzuki gs500e streetfighter projekt..