{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.351 visninger | Oprettet:

Christian J
Christian J
Tilmeldt:
14. jun 2014
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7

Mc-tur til Norge {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg overvejer at tage en tur til Norge for at køre på min R6’er.

Udstødningen mm er ikke helt standart og giver lidt lyd fra sig.

Kan jeg få problemer omkring det med politiet deroppe? Nogle erfaringer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mc-tur til Norge
  • #1   26. jul 2019 Nej, men fart straffes næsten med døden og der er foto kasser for hver anden km nærmest, og lad vær med at køre på baghjul ??

  • #2   26. jul 2019 Og husk det hjælper ikke at overholde farten ved stærekasserne, de måler også på gennemsnit hastighed mellem kasserne. smiley


  • Christian J
    Christian J Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7
    #3   27. jul 2019 Gennemsnitsfarten fra stærekasse til den næste stærekasse? - er det seriøst? ??

  • #4   27. jul 2019 Jep det er seriøst og det gør de også i Sverige

  • #5   27. jul 2019 Har selv boet i Norge og når de skriver 80 km i timen så mener de det og de sender også post til Dk smiley men Norge er fantastisk på motorcykel

  • Christian W
    Christian W Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 3 Emner: 2 Svar: 90
    #7   27. jul 2019 Har været i Norge tre gange de seneste år. Fantastisk køre land.

    Angående en larmende udstødning ved jeg ikke hvordan de vil reagere på.

    Mht. fart så er det ligesom de fleste andre steder. De stationære kasser behøver man ikke være bange for på MC. Der hvor du skal være opmærksom er ofte lige før og efter byer hvor at jeg ofte har set politiet med lasermålere og bøderne starter ved 4500kr og går kun en vej...

    Men det er ikke noget der skal afskrække nogen. Undgå de store veje og især dem der hedder noget med E. På de små sjove veje over fjeldene hvor man giver den gas har jeg aldrig set politiet.


  • Christian J
    Christian J Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7
    #8   27. jul 2019 Tak for at dele lidt tips.

    Hvordan er “kø-kulturen” på alle de små færgeture man kan tage mellem fjordene osv - er det bare pænt bag i køen med alle bilerne, eller kan man trille frem? smiley


  • #9   27. jul 2019 Man bliver på sin plads hvis de ikke vinker dig frem , ellers skal de nok få øjenkontakt og vinke dig frem , husk du er i et andet land ogen af de flinke Dennen som tysker siger smiley

  • #10   28. jul 2019 MC må vist også benytte busbanerne i storbyerne det må elbiler også.

Kommentér på:
Mc-tur til Norge

Annonce