{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.652 visninger | Oprettet:

Svend  H
Svend H
Tilmeldt:
27. jul 2019
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Motorcykel offroader {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har fået tilbudt denne motorcykel og vil høre om det er et godt køb: Honda XL125r/200r Paris Dakar årg 1989 til 8500 kr. Den skal synes. Han skriver det er en old School offroader. Nyt bagdæk. Nyt batteri. Nyrenoveret Sito Racing udstødning. Akront guldelokserede fælge. Ny tændingslås, spejle og blinklys. Der medfølger reservedele bla. En komplet motor, skærme, bagerste støddæmper. Den har kørt 26.000 km.
Vh.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motorcykel offroader
  • Svend  H
    Svend H Tilmeldt:
    jul 2019

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   27. jul 2019 Hej Mark. Jeg ville bare bruge den til og fra arbejde og lidt sjov. Men hvis du synes man skal holde sig fra den så.. ??

  • #4   27. jul 2019 Mht prisen et cyklen det værd, du vil gi' smiley

    Hvis den er pænt holdt og virker sund, dækker dit behov og passer til dig, lyder det som et pænt tilbud IMHO:-)


  • Peter W
    Peter W Tilmeldt:
    dec 2017

    Følger: 1 Svar: 3
    #5   27. jul 2019 Fin cykel til prisen????

  • #6   27. jul 2019 Den ser da fin ud, og glem det vrøvl med at køre på bane (hvis du ser de videoer som #1 har lagt op, ligner det han kalder bane så godt nok en kommunal knallertbane fa 1970erne, som de kørte med Puch maxi og lignende på, såå smiley )
    Men til det du vil bruge den til er helt fin, bare husk på at den er 30 år, så ikke smadre den helt, lige om lidt er den jo veteran smiley


  • #8   27. jul 2019 #7 Nu har jeg aldrig haft en maxi, men jeg har kørt motocross på seriøst plan, så måske du skulle stoppe inden du kvajer dig mere smiley

  • #11   27. jul 2019 Er der åbent for kørsel i øvelsesterrænet i Oksbøl? - ku' være en sjiv måde at gense det på smiley

  • #13   27. jul 2019 Ok, tak, Mark.

  • #14   28. jul 2019 Jeg synes at den ser fin ud til den pris, og det var da én, jeg godt selv kunne finde på at købe, hvis jeg fik den tilbudt. smiley


  • #15   28. jul 2019 #9 Nu skal det vel ikke være tvang at køre på marker og knallertbaner når man har en offroader? Det er jo ikke alle der har dine fantastiske evner, for ikke at tale om fantasi!! Du havde engang et fotoalbum, hvor du skamroste kinesiske cross maskiner, ja faktisk havde de vundet VM. Da jeg på en helt sober måde bad dig dokumentere denne påstand, så forsvandt fotoalbummet, og jeg var på dit filter, flot svar!

  • #17   28. jul 2019 #16 Nej, fotoalbummet slettede du!!! Men hvis du vil have det til at handle om denne tråd igen, så fortæl lige hvor trådstarter nævner noget om terrænkørsel?? Og så kan du fortsætte med at klappe af dig selv, jeg trækker mig, ellers kommer jeg vel på dobbelt filter eller anden form for bad standing smiley

  • #21   1. aug 2019 Tom og Mark Find jer dog et hotelværelse Klogehoveder !

Kommentér på:
Motorcykel offroader

Annonce