1.496 visninger
|
Oprettet:
WOOHOO.. Har fået ny MC :-) {{forumTopicSubject}}
Har lavet en byttehandel hos MC-importen og købt en Honda VFR 750 fra 1995!!
Var ude og prøvekøre den og blev smaskforelsket i den med det samme.
Glæder mig bare SÅ meget. Får den heldigvis allerede i morgen.. Og så skal der bare køres (uanset vejret!)
sep 2006
Følger: 20 Følgere: 7 Emner: 91 Svar: 1.888
Det lyder helt kanon, krydser fingre for godt vejr til dig i morgen, det er nu fedest at i
sep 2006
Følger: 20 Følgere: 7 Emner: 91 Svar: 1.888
apr 2004
Følger: 44 Følgere: 53 MC-er: 7 Emner: 179 Svar: 672
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 130 Svar: 2.276
Kør forsigtigt!
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 51 MC-er: 24 Emner: 61 Svar: 3.927
Så bli´r du osse godt kørende !!
;O)
apr 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 211
maj 2007
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 23 Svar: 259
Det er jo noget helt andet at køre på.
Den lyder sgu også ond med den sportsudstødning den har på!
Cyklen er importeret fra italien og står i en virkelig flot stand. Og så har den kun kørt 32.000 km
dec 2005
Følger: 189 Følgere: 181 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.567
mar 2007
Følger: 44 Følgere: 39 MC-er: 5 Emner: 93 Svar: 361
maj 2007
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 23 Svar: 259
dec 2005
Følger: 189 Følgere: 181 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.567
maj 2006
Følger: 46 Følgere: 49 MC-er: 9 Emner: 37 Svar: 1.016
Tillykke med den..
Jeg skal ned og se på MC. - Og formegntligt købe også.
Glæder mig helt vildt.
Pas på jer selv.
apr 2004
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 989
okt 2004
Følger: 23 Følgere: 27 MC-er: 4 Emner: 64 Svar: 972
Marck
mar 2005
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 24 Svar: 364
Tillykke med den nye kværn!
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
fed , kører kanon osv osv ....
tillykke med den
nov 2006
Følger: 49 Følgere: 47 MC-er: 4 Emner: 385 Svar: 3.353
WOOHOO.. Har fået ny MC :-)