{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GSX 750 F
  • #1   6. sep 2007 lad være det er en go cykel men de falder rigtig meget i pris da sucuki kommer med en helt ny model til næste år der ligner er mobellen lidt de laver helt om på deres f serie

  • #2   6. sep 2007 Skal GS'ern skiftes ud nu ?
    Så du vil ud og have fat i en ordentlig skude som ikke vælter pga. rotter eller hva smiley


  • #3   6. sep 2007 nej det er den gamle der vil ha sådan en..

    jeg skal ha en der kan li at køre sving, jeg kan jo ikke ha du følger med mig i svimgeme smiley


  • #4   6. sep 2007 Ok det er nok væsentligt at få med at det er til en "ældre" herre , da der nok er mange som vil afvise at købe den pga det er en forældet udgave i ny indpakning, så den ikke er optimal til sving og ræs. men skal den bare bruges til alm kørsel osv er den da billig nok til pengene, selvom man vel næsten kan få en SV'er for de penge , som jeg ville fortrække at prøve . Har selv haft en gsx F 600 gammel model, og den var ikke overbevisende, når man feks har prøvet en CBF F.

    Og jeg skal nok følge med i svingene , hvis du bliver i svingene smiley smiley


  • #5   6. sep 2007 CBR F

  • #6   6. sep 2007 den er den bedste mc der fåes for det beløb uanset hvad så er den okay har selv haft en

  • #8   6. sep 2007 Det er en god MC til prisen, en 2 hjulet corolla.
    Men VFR750 RC36 er bedre på alle punkter.


  • #9   6. sep 2007 Har selv kigget meget på både nye og gamle modeller af GSX 750 F, så meget at jeg rent faktisk oprettede lån hos min bankmand for at bakke ud til sidst.

    Min opfattelse af 89.999kr vidunderet:

    Det er IKKE en racer, men en touring cykkel, jeg vil endda gå så langt at sige at det ikke engang er en mellem ting.

    Er det ikke fart der lokker, men det at cruise ved en gennemsnits hastighed på motor vejen er den efter min mening udemærket.

    minusser -

    Det er en udfaset model, som bliver udskiftet næste år
    (værdien er ustabil)

    Den er luft kølet
    (blir varm hvis du ikke køre)

    Det er en forholdsvis tung maskine, som ikke yder så mange heste.
    (Du skal derfor ha en rimlig fysik for at svinge den rundt i hjørnerne)

    plusser +

    Den ser rigtig flot og sporty ud

    Den er splinter ny til en ok pris.
    (Med fabriks garanti)

    Motor designet er af ældre årgang og derfor gennemtestet.
    (Motoren holder rigtig godt)


    Konklusion:

    Det er en rigtig smart og sporty mc at kigge på, køre egenskaberne er ikke beregnet til det vilde ræs, men da denne bliver solgt i klassen touring er det vel heller ikke derfor man køber den. Den er opbygget på et ældre desgin, men har dog fået et kosmetisk face-lift så der passer lidt bedre på nutidens standarter.

    Prisen er jo overskuelig, 90.000 er vel også en slags penge, men for en helt ny mc er det ikke meget at smide på bordet, dog kan det vække bekymring at suzuki har annonceret deres nye 2008 model, som er betydelig forbedret og dog er prisen ikke meget højre end de 90.000 man skal give for den ældre version.

    Kigger man derimod efter noget sporty og rapt til samme pris, skal man efter min mening kigge på SV 650 S som er up-to-date med designet både af motor såvel som udseende.


    (Stave fejl kan beholdes, eller sælges på ebay)


  • #10   6. sep 2007 nu skal i tænke på at den gamle har rundet de 50 for længst, så jeg tror sku ikke det er sving han skal ud at køre, nærmere is ture smiley

  • #12   7. sep 2007 Min er til salg ..!
    Se profil


Kommentér på:
GSX 750 F

Annonce