NINJA STJÅLET idag i vanløse... NINJA STJÅLET idag i vanløse...
Kære alle!
Min veninde har idag fået stjålet sin MC af en evt køber kl. 16.15. Hun fik hans bil i pant incl nøgler.. Den var så også bare stjålet.. oplysninger kommer her...
Slank veltrænet "mors dreng". 180 cm kort mellemblondt hår, hvid vindjakke, blåspraglet Arai hjelm. Kalder sig Martin fra Roskilde, fortalte han igår lørdag, havde prøvet en ducati.
Cyklen er en kawazaki ZX636R ninja med
reg. nr. ER 18 254, og den er sort. fra 2004, micron potte, nr plade monteret med lille beslag og diodelys.
Vær sød at hjælpe Trolde/Anette(kører i Running Free)
Send gerne en besked til alle mc venner...
Knus MAtilde.. som græde med trolde over tabte af ninjaen..
Hvis I ved noget kan i kontakte mig på mail.. Matulde@paradis.dk
Jeg kigger også her løbende..
Nej fuck det
Ring til Trolde.. hvis i har seriøse oplysninger... Håber i ikke misbruger hendes nummer.. hun lider nok!!!
26740007
Knus igen Matilde
jul 2004
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 28 Svar: 593
Håber i finder cyklen igen, og ham svinet der stak af med den. Han skulle have så mange klø.
Det er fanme bare med at få kørekortet i pant, eller en kopi af det, så er chansene for at finde personen da lidt større. Ved godt det er en ringe trøst set bagklogskabens lys.
Føler virkelig med din veninde ;o(
jan 2004
Følger: 23 Følgere: 22 MC-er: 2 Emner: 6 Svar: 96
jan 2004
Følger: 23 Følgere: 22 MC-er: 2 Emner: 6 Svar: 96
jan 2005
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 7 Svar: 36
Synes fa... det er frækt at møde op og tale med ejeren og dernæst trille afsted med maskinen.
Håber han en dag render ind i nogle mennesker som kan lære ham forskellen mellem dit og mit.
NINJA STJÅLET idag i vanløse...