762 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Duc. Monster vs. højde Duc. Monster vs. højde

Hey til de få der ikke er ude og køre i solskinnet..

Stod lige og drømte lidt oppe ved Italian Bike Store. Overvejer kraftigt om det skal være en Monster til næste år, men synes den ser meget lav ud, er 1.95 høj. Nu var det kun 695´eren de havde i vinduet, så ved ikke om det kun er den.?
Er der nogen af Jer altvidende folk, der ved det eller har nogen erfaringer??
God søndag.
Mvh Sune

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne plantesten ud til fortorv. 2.200 kr.
  • Sætte basic gardinstang op fra IKEA og sætte en lampe op på børneværelse 1.000 kr.
  • Spejlophængning 700 kr.
  • Reparation udskiftning af hoveddørs lås, da den binder 1.280 kr.
  • Skift af karburator og service på havetraktor uden klippebord 1.650 kr.
  • Hækkeklipning 1.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Duc. Monster vs. højde
  • #1   9. sep 2007 Aner det ikke:) Ud og prøv den!:)

• #2   9. sep 2007 Hej

Den er lav, for jeg er 160 og kan nå godt nok kun med tærerne og det er når ikke er sænket...
    smiley

• #3   9. sep 2007 min kæreste er 175, hun har en moster 600.

Vi har sænket den 1½cm foran og så er fjederen bagtil spændt næsten i bund.

Hun sidder fint på den.
    Jeg kører selv cyklen af og til. Er 192cm og vejer 90kg.
    Heller ingen problem. Dog kunne mine knæ godt være bedre placeret ved tanken

• #4   9. sep 2007 Det fede er jo netop højden eller dvs "lavden" smiley

Den er jo lavet lav! Så det er meningen man sidder lavt! Det der ser så ondt ud på sådan en monster smiley

Prøv at sidde på en og se om du sidder godt. Det med højden er ligemeget, da den er e nlav mc :)! Jeg er mere nervøs for om du kan have dine knæ ordentligt ved tanken

• #5   9. sep 2007 Højden (lavden) på en 695 er ekstraprdinær lille (77 cm.), i forhold til de øvrige Monstermodeller.
    Indrømmet, derfor passer den så godt til mig - og Hekto, ingen morsomheder - for dette er jo virkelig sandheden smiley

Men som Sebastian skriver, så er den jo lavet på netop den måde, så bare ud og tril en tur og så, om det er noget for dig..!

jacob~

• #6   9. sep 2007 Tak for det drenge, og pige:-)

Jeg må ud og prøve en, og så om mine lange stylter kan vikles rundt om tanken, for synes dæleme den er pæn:-)

Mvh

• #7   9. sep 2007 Hehe de monstere har nu ikke imponeret mig mht køreegenskaber smiley
    Det var først de vi sænkede den 600 foran og hævede den bagved det blev lidt sjovt smiley Det hjalp gevaldigt!

• #8   9. sep 2007 livlig?
    Det er ikke det indtryk den 600 har givet mig.
    Men har måske også noget at gøre med motorkarateritstikken. Det er tydeligt at mærke at den luftkølede skal have tid til at tage rpm. Er jo vant til andet

• #9   9. sep 2007 Nu læser jeg alt hvad i skriver her...
    Da jeg kigger meget efter en monster 600
    Syntes jo den lyder fedt den er tilpas lav at jeg kan nå jorden når den bliver sænket...

• #10   9. sep 2007 det kan du sagtens! smiley

du kan komm eud og prøve min kærestes om du kan sidde på den smiley
    Hun giver sikkert også en tur

Kommentér på:
Duc. Monster vs. højde

Annonce