{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
325 visninger | Oprettet:

Alex A
Alex A
Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 12

Udstødning CBR 600F 2002 VS 2006 {{forumTopicSubject}}

Hej med jer!

Jeg har erhvervet mig en CBR 600F fra 2006. Jeg kunne godt tænkte mig at smide en anden udstødning på den, da det er den originale der stadig sidder på.

Mit spørgsmål går herpå. Ved i om der er forskel på udstødningerne på en 2002 model kontra 2006 model? Da jeg nemlig har mulighed for at få en fra 2002 til en forholdsvis billig penge. Det er en slipon vel og mærket. For det ligner nemlig ret så meget, at samlingen for slipon sidder lige nede under fodhvileren på højre side.

Mvh Alex

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstødning CBR 600F 2002 VS 2006
  • #1   5. aug 2019 det tror jeg den gør pga

da jeg købte min sports potte slipon med mellemrør fjedre osv var jeg i tvivl om den passede pga det havde siddet på en cbr f3 fra 98 og min var en cbr f1 fra 90 men da så jeg der stod indgraveret på mellemrøret cbr 87 - 98 det vil sige det mellemrør passede på alle
    cbr modeller fra 87 til 98 det vil sige både f1 f2 og f3 selve potten er jo bare en typisk sports potte der siddet med en bolt og et spændebånd og hvis det er uden mellemrør så se om retningerne er ens på begge udstødninger

• #2   5. aug 2019 Der skete modelskifte i 2002 fra kaburator til sprøjt , tjek placering af din lambdasonde

• Alex A
    Alex A Tilmeldt:
    aug 2010

Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 12
    #3   13. aug 2019 Fedt nok! Mange tak for inputs! Jeg endte dog med at købe en ny stubby can til den, da den kostede det samme og var meget pænere smiley

Kommentér på:
Udstødning CBR 600F 2002 VS 2006

Annonce