{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
750 visninger | Oprettet:

Formiddagens muntre indslag. {{forumTopicSubject}}

Så blev det en sjov dag alligevel. Jeg har lige fået en kæmpe sviner af en hysterisk dame. En af de andre fyre på skolen opdagede at jeg havde taget kværnen idag og skulle lige prøve en tur. Vi startede maskinen og han kørte en lille tur. Da han kom tilbage kom en dame rendende, helt gasblå i ansigtet, og råbte og skreg om at vi havde holdt og gasset op. Nu havde hun klaget til skolen for der bor børn i allle blokkene og de kunne ikke sove i sådan en larm. Det er her det bliver morsomt. Min maskine larmer ikke en skid og den var aldrig over 3000 rpm her ved blokkene. Jeg skulle følge med hende et eller sted hen så hun rigtig kunne brokke sig, Det fortalte jeg hende, venligt men bestemt, at jeg ikke skulle, og at hun skal være velkommen til at klage da maskinen er fuldt lovligt.
Ha ha. Tosse.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Formiddagens muntre indslag.
  • #1   10. sep 2007 Hehe - nu var det vel ik' politimesterens kone? smiley

• #2   10. sep 2007 Nogen er sat til verden for at brokke sig uanset hvad smiley

• #3   10. sep 2007 Morten:
    Så burde han finde en anden. Hun lignede en der havde været ild i, og var blevet slukket med en skovl. smiley

• #4   10. sep 2007 Haha.. smiley Hader sådan nogen mennesker.

• #5   10. sep 2007 hader også sådan nogle mennesker. vi havde en i min gamle by engang da jeg var knap så gammel stod han og råbte og skreg mig at jeg lagde og frem og tilbage på min meget ulovlige knallert som larmede helt vildt foran hans hus kun for at provokerer ham. det sjove er så at på det tidspunkt havde jeg aldrig haft en knallert før

• #6   10. sep 2007 Kørte ved silkeborg egnen i går eftermiddags og vi kører i kø bagved en række biler med samme hastighed som bilerne inde på cykelstien står en gamle harpe og vrisser og tomlen nedaf for vi kørte da bestemt for hurtig!
    SO siger jeg bare , havde hun gjort det tidligere havde min fod ramt hende og skråt op fingeren fået fuld gas

Hva sker der med de gamle køer ? hvad med at få skiftet batterierne på rolatoren og skru ned for høreapperatet

• #7   10. sep 2007 Jeg er også blevet meldt for at køre råddent inde i byen, længe inden jeg fik kortet.

• #8   10. sep 2007 jesper t: man kan da sagtens køre uden kort det gjorde jeg også men måske ikke det smarteste og har heller ikke betalt afgiften endnu fordi der var lidt probs med papirende på den som først gik i orden i lørdags så nu skal den synes men den kører fint

• #9   10. sep 2007 Det kan godt være at jeg formulerede det forkert, men jeg havde ikke kørt inde i byen før jeg fik kortet. Det forvirrede da også den betjent der ringede til mig, at jeg ikke havde kort til motorcykel. Så faldt den ligesom til jorden. smiley

• #10   10. sep 2007 rasmus hvad kører du så med af plader? bare du ike ksmider plader på far en anden mc! Det er dummeste man kan gøre. Bliver man hapset er det bøde på samme som afgift!

• #11   10. sep 2007 Ha ha for et par uger sider holst Prilleren i tomgang i indkørslen ---- og det havde den vel gjort i et minuts tid ..... ude på fortovet får jeg øje på en sur gammel rappen skralde med gangstativ der ligner en der forsøger at sige noget .... Jeg slukker heligheden så jeg kan høre hvad hun vil.

Ja ja jeg skulle ihvertfald slukke den skrækkelige larm, hun havde boet i kvarteret i mange år .... og der skulle være orden på tingene ja der skulle. Jeg forklarer hende så stille og roligt at jeg jo ikke brokker mig når hun f.eks. slår græs ..... Ja det var vand på bålet for pludseligt ville hun heller ikke have den røg og os i kvarteret ----- Der havde jo altid været orden på tingene. Nå men derefter skulle hun jo så høre om det var mig der boede i huset ----- Ja svarede jeg, nååh kom der spydigt fra hende så har vi jo også fået hilst på hinanden ... Ha ha måtte jeg grine og bede hende "fise over til sig selv og passe sit" ... Så ser frem til hun en dag går på fortovet med sit gang stativ ... Så skal gasse få et bette vred så hendes tænder falder ud.

• #12   10. sep 2007 Du mener benzin på bålet smiley

har oplevet en gammel dame der truede med at ringe til Politiet fordi vi skød raketter af... Det var så nytårsaften smiley

• #13   10. sep 2007 RSV Tuono,

Hvad med at udfordre hende i at lave donuts ?!
    Kan være hendes rullator kan flere tricks end man lige skulle tro...
    *GG*

Lad dem da bare rappe - det er de samme kællinger der snyder foran i køen i Brugsen, så hvem er værst ???

Kommentér på:
Formiddagens muntre indslag.

Annonce