{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
327 visninger | Oprettet:

cb 400 {{forumTopicSubject}}

Overvejer lidt at skifte min vinter Dt 175 ud med en CB 400F fra 70'erne, da jeg godt vil have at der er lidt mere trækkraft, så man også kan lave en overhaling, og så tiltaler det mig også at få skivebremser foran, i stedet for tromle.

er kommet til at tænke på hvordan benzinøkonomien er på sådan en, så håber at der er nogen her inde som kører eller har haft sådan en djævel, som vil fortælle lidt om hvor meget deres har kørt.

Hvis man skal ud og kigge på sådan en, er der så noget bestemt man skal kigge efter?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  cb 400
  • #1   16. sep 2007 Hej

Jeg har en ligenu og den kører jo fantastisk.

Ved lidt frisk kørsel kører jeg omkring 18 km/l men har været oppe på 25 km/l lige da jeg havde købt den, så vil også have karburatorene synkroniseret snart.

Delene KAN være billige, men det er jo en gammel cykel så visse dele er lidt hampre.
    Min egen er begyndt at svede olie og blinklysene strejker lidt, og så rasler knastkæden, men det skal alt sammen til at laves.

Held og lykke med den!

• #2   16. sep 2007 jeg havde min oppe og kører over 20 km/l nogen gange og på de lange ture var den somme tider oppe på næsten 30.. men ja, der skal nok ikke regnes med mere end imellem 10 og 20 km/l hvis du ligger og kører inde i byen eller noget..

har aldrig tvunget måtte skifte noget på min, har kun skiftet ting ud for at på den til og se mere cafê racer ud.. den er til salg hvis det var noget smiley

• rud o
    rud o Tilmeldt:
    dec 2005

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 94
    #3   16. sep 2007 Jeg har en en stående under renovering. Den har kørt 204000 km. Jeg fik den gratis og den var totalt nedslidt. Den er nu boret op, har fået nye stempler og diverse sliddele. De største problemer jeg har haft var en utæthed i motorblokken som ikke er løst helt tilfredsstillende endnu samt at indsugningsgummi fra karburator til luftfilterkasse er umuligt at skaffe. Det tog mig halvandet år at finde det og det var kun rent held hos en italiensk brugtcykelforhandler der havde et sæt liggende fra gamle dage, pris 150 Euro. Nu mangler jeg kun at få lavet nye hjul, et nyt ledningssæt, sæde og bagskærm. Det største problem med disse gamle cykler er ikke benzinøkonomi og lignende emner, men at mange af dem har haft mange ejere og at der er skruet mere eller mindre kvalificeret på dem. Man vælger en sådan cykel ud fra at dette er CYKLEN, og så er resten ligemeget.

• #4   16. sep 2007 Mine 400/4 har kørt 17-20km/L

Kommentér på:
cb 400

Annonce