327 visninger
|
Oprettet:
cb 400 {{forumTopicSubject}}
Overvejer lidt at skifte min vinter Dt 175 ud med en CB 400F fra 70'erne, da jeg godt vil have at der er lidt mere trækkraft, så man også kan lave en overhaling, og så tiltaler det mig også at få skivebremser foran, i stedet for tromle.
er kommet til at tænke på hvordan benzinøkonomien er på sådan en, så håber at der er nogen her inde som kører eller har haft sådan en djævel, som vil fortælle lidt om hvor meget deres har kørt.
Hvis man skal ud og kigge på sådan en, er der så noget bestemt man skal kigge efter?
maj 2006
Følger: 18 Følgere: 764 MC-er: 20 Emner: 287 Svar: 1.841
Jeg har en ligenu og den kører jo fantastisk.
Ved lidt frisk kørsel kører jeg omkring 18 km/l men har været oppe på 25 km/l lige da jeg havde købt den, så vil også have karburatorene synkroniseret snart.
Delene KAN være billige, men det er jo en gammel cykel så visse dele er lidt hampre.
Min egen er begyndt at svede olie og blinklysene strejker lidt, og så rasler knastkæden, men det skal alt sammen til at laves.
Held og lykke med den!
mar 2006
Følger: 48 Følgere: 46 MC-er: 3 Emner: 76 Svar: 697
har aldrig tvunget måtte skifte noget på min, har kun skiftet ting ud for at på den til og se mere cafê racer ud.. den er til salg hvis det var noget
dec 2005
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 94
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.436
cb 400